Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 3 lipca 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:))




Tydzień minął bardzo fajnie i przyjemnie. Mam gościa od zeszłej środy, któremu poświęcam czas i na tą okoliczność wzięłam sobie urlop od malowania ale nie do końca bo wczoraj pomalowałam koniki, które leżały i czekały aż je przyodzieje pędzlem i farbami. Cały tydzień spacery i same przyjemności, odpoczynek na tarasie, oczywiście jak słoneczko świeci. Tak spędzam czas i tak będzie jeszcze do niedzieli. A później przyjedzie Alicja. 
Zapraszam na taras na kawusię.


Koniki drewniane zabawki malowane ręcznie.







 Na kolację jedliśmy wczoraj lazanię przyrządzona przez mojego wujka ( pychota)





Pozdrawiam i miłego dnia życzę Wam.

15 komentarzy:

  1. WITAJ z rana Zosiu
    koniki pięknie wymalowałaś, pozdrawiam serdecznie.
    Jeszcze tylko łyknę kawusi wirtualnej i lecę robić prawdziwą :)
    paaaa paaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Zosieńko. Wypożyczasz wujka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane rumaki, ślicznie pomalowane :-), kawa mi nie służy ale herbatki to bardzo chętnie się z Tobą napije:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawusia tak pięknie podana pysznie smakuje, koniki gotowe do zabawy a po laznii pozostało wspomnie nie :))). Pozdrawiam cieplusio. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja się częstuję lazanią:-)
    Piękne koniki Zosiu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Zosiu, mam nadzieję, że nie będziemy pić kawy na czas :)) To oczywiście żartem, ale przyznam, że zegar prezentuje się wspaniale :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu i po kawie [ zapomniałam] ale witaj kochana a koniki milusie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, koniki jak zaczarowane rumaki z bajki:) A wujka zazdroszczę:) Na lazanie z chęcią bym się wprosiła! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. A to się pani ustawiła:))wujek przyjechał pogotować:))))))a na tym tarasie usiadła bym z Wami:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ u Ciebie jest cudnie !!!! Z przyjemnością dołączam do obserwatorów Twojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie ostatnio nie nadążam! Po lazanii zostały tylko wspomnienia a i wujek pewnie już odjechał. Może dostanę chociaż kawki?
    Koniki są śliczne i wesolutkie, bardzo ładne. Ściskam Cię mocno Zosieńko i lecę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawusi z Tobą chętnie sie napije :) w taki uroczym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez chce kawusię.piękne koniki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Every weekend i used to go to see this web site, because i want enjoyment, since
    this this web page conations truly fastidious funny information too.


    Also visit my website ... Mechanic Elk Grove

    OdpowiedzUsuń

Gadget

Ta treść nie jest jeszcze dostępna przez szyfrowane połączenia.