Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 11 marca 2021

 

Kawusia u Zośki.

Witajcie w kolejny czwartek!!!


Czas nie ubłaganie ucieka nawet jak nie ma się żadnych zajęć poza domem.

U mnie tydzień minął migiem bo mieliśmy ciężkie zadanie stolarz wykonać 30 skrzynek a ja 10 z tych trzydziestu skrzynek pomalować, moje to akurat przyjemne i poczułam się w swoim żywiole. Ale to nie koniec teraz maluję kolejne skrzynki i będą dwie w kwiaty z kogucikami i reszta kwiatowe a może będzie więcej z kogucikami. Wyobraźnia działa i tylko malować. Trochę bolą nadgarstki i nogi bo nie umiem malować na siedząco muszę stać. Mam w kuchni takie miejsce gdzie lubię malować a tam muszę stać. Jeśli jest ktoś chętny na skrzynki to zapisywać się bo jest już spora część zarezerwowana. A mój stolarz teraz wyjechał i nie będzie go przez jakiś czas więc i skrzynek nie będzie a wiosna tuż, tuż i pelargonie za chwilę będą, które z tymi skrzynkami wyglądają nie ziemsko. Korzystając z okazji że był Dzień Kobiet chcę Wam złożyć życzenia:

Kochane kobitki w Nas siła Życzę dużo wiary w siebie, samoakceptacji, miłości, ❤️❤️❤️pozytywnego myślenia i realizacji swoich pasji.,

Zapraszam na kawusię. Siadajcie i co tam u Was słychać.

Dziękuję za miłe komentarze, że jesteście i zaglądać do mnie.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego i zdrowego tygodnia Zosia.




                          Bardzo często piekę faworki, częstujcie się,


Tak skrzynka wygląda w surowym stanie

                     Tak wygląda pomalowana białą farbą akrylową
                                    A tak już pomalowana







Te jajka są z drewna wielkości gęsich i pomalowałam je już 2 albo trzy lata temu i w ciąż są piękne, zdobią mój stół wielkanocny i co najważniejsze 
nie zepsują się ha, ha


Pa Zosia.



7 komentarzy:

  1. Piękne skrzynki i apetyczne faworki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka.Jajka urocze, u mnie szydełkowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności. Z opisu wiem , że już zaczęłaś malować dla mnie. Pyszne chruściki . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wzięłaś ostro do roboty. Piękne skrzynki na kwiatki.
    Dawno nie smażyłam faworków, więc się częstuję.Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak u Ciebie kolorowo i wesoło 😊
    Pięknie malujesz i talent masz do tego, to pewne!
    Jajucha i skrzyneczki są cudne.
    Pozdrawiam wiosennie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz Zosiu chwilę mnie nie było nigdzie. Padłam na ponad 2 tygodnie z covidem do wyra. Pomału dochodzę do siebie. Nie życzę najgorszemu wrogowi.
    Podziwiam Twój niewątpliwy talent do malowania, zwłaszcza folkowych wzorów. Skrzyneczki są cudne, niestety mieszkam w mieście i nie bardzo mam gdzie takie skrzynki postawić. Ale z pelargoniami na pewno wyglądają cudnie.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń