Tutaj kupisz moje rękodieło

środa, 24 marca 2021

 Witajcie!!!

Kawusia u Zośki.

Zapraszam Was na kawusię i nowości jakie powstały w mojej pracowni,

Pomalowałam w tych dwóch tygodniach  tyle skrzynek , że nie wiem które już Wam pokazywałam. Więc jak będą podwójne zdjęcia to znaczy że się pogubiłam. Chciałam zrobić zdjęcia skrzynek na dworze , nawet kupiła prymulki i zasadziłam do skrzynki ale pogoda była kiepska i w końcu zrobiłam w domu i nie są rewelacyjne ale ważne że są,

Dobrze że się pośpieszyłam z malowaniem bo teraz przez chwilę będę miała przerwę, Mam Maję, wnuczkę i opiekuję się nią wielka radość, Dzieci są naszym cudem, na który patrzymy i nigdy nie przestajemy je podziwiać bo to nasze a jak nasze to najpiękniejsze, najmądrzejsze no i wszystko ach i och., taka jest prawda ha, ha...

Bardzo się cieszę ze jest u mnie i czekam kiedy przyjedzie jeszcze kolejna dwójka,

Nie będę opowiadała jakie to szczęście  bo kto ma ten doskonale wie, 


Dziękuję Wam że odwiedzacie mnie i zostawiacie komentarze, 

Życzę Wam na cały tydzień a może dwa zdrówka, pomyślności i wiosny żeby w końcu przyszłą i została już do lata..

Pa Zośka




















Tutaj jestem na facebooku https://www.facebook.com/galeria.zoski/

W woli wyjaśnienia podaje nową stronę na fb bo te, które miałam miała ich aż 4 i były ze sobą powiązane, tak majstrowałam przy nich że w końcu Pan fb zablokowała jedna z nich a ja nie potrafiłam wejść na resztę, Pisałam ale to chyba nic nie daje bo w ogóle nie odpisali więc założyłam nową, Jeśli nie jesteś moim znajomym a masz ochotę śledzić moje poczynania artystyczne to zapraszam, Zmieniłam nazwę a właściwie z Galeria Zosi na Galeria Zośki.,

7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Skrzynki są oszałamiające (i pieniek bardzo mi się podoba.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle dzisiaj Piękności i słodkości.Piekne te Twoje malowanki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma ich kilka, ale i tak za mało.............są mega, a kawa w z Tobą Zosieńko smakuje wyborowo buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są bardzo piękne i bardzo radosne. Miło popatrzeć na takie zdjęcia, bo bardzo dużo w nich pozytywnych wibracji. :) Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wśród skrzynek widzę swoje wyczekiwane. Wnuki to coś pięknego , od jedenastu miesięcy to doznaję. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności u Ciebie jak zawsze..choć dawno tu nie byłam..ale dawno nie byłam na blogu także..Pozdrawiam wiosennie i cudnych Swiąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu cudne skrzyneczki a ten kogutek super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń