Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 2 kwietnia 2021

 

Wielkanoc 2021




Niech te Święta Wielkanocne będą pełne nadziei
 i wiary, że wszystko wróci do normalności.,
Niech Chrystus Zmartwychwstały przyniesie wiosenne kwiaty
radości, miłości, spokoju i szczęścia.


życzy Galeria Zośki


Pierwszy raz piekłam makowiec na kruchym cieście z bezą
jestem ciekawa czy będzie zjadliwy.



                       Zapraszam na wczorajszą kawusię. 

            ostatnio dużo u mnie pracy i malunków, gubię dni tygodnia., jestem rozczepiana ale to wróci do normy mam nadzieję.. 

Pa kochani, jeszcze raz wszystkiego dobrego,

                       

                     






4 komentarze:

  1. Wzajemnie Zosiu , spokojnych i zdrowych przede wszystkim. Ciasto makowe wygląda super. Pozdrawiam serdecznie 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to wygląda ale dzisiaj się nie poczęstuję.Zosiu, SPOKOJNYCH,RADOSNYCH śWIAT WIELKANOCNYCH.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i Tobie również tego samego życzę.
    Ciasta apetycznie wyglądają. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszelkiego dobra Zosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń