Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 8 kwietnia 2021

Kawusia u Zośki


 Witajcie

Dzisiaj wstałam i za oknem zobaczyłam znowu śnieg. Nie powinno mnie to wprawiać w smutek bo jak przysłowie mówi " kwiecień plecień bo przeplata trochę zimy trochę lata.. ". Chciałam dzisiaj tyle napisać a siedzę przy komputerze już od godziny i nie potrafię nic sensownego napisać, mam zły dzień. wybaczcie.

Posyłam Wam kilka fotek i życzę miłego i zdrowego tygodnia. Do usłyszenia za tydzień.

 Pozdrawiam serdecznie. 

Przed Świętami złapałam trochę słońca na tarasie.





To jest moja jedna z pierwszych skrzynek, 

które malowałam, ma około 7 lat. Jest już brzydka a szkoda wyrzucić.


Dałam jej drugie życie



Do usłyszenia, dziękuję że mnie odwiedzacie.

5 komentarzy:

  1. Dwa dni były takie ciepłe - ja poszalałam trochę w ogrodzie ;) Zosiu pięknie czarujesz pędzlem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu, życzę zdrówka i poprawy humoru:)
    Twoje prace są przepiękne!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się Zosiu wiosną . Sytuacja i niepewność w kraju stresuje codziennie. Piękne prace. Miłego dnia 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pomalowana szafka. Dobrze, że nie wylądowała na śmietniku.

    OdpowiedzUsuń