Tutaj kupisz moje rękodieło

środa, 12 kwietnia 2023

 Witajcie Kochani co tam u Was 


Zapraszam Was na kawusię i kilka fotek mojego rękodzieła. 





Ja pomalowałam dużą skrzynie posagową w stylu krakowskim a właściwie w kolorach takich jak są malowane skrzynie krakowskie. Są piękne i bardzo kolorowe. To już trzecia skrzynia w tym stylu.  Swym pięknem nie tylko mnie czarują ale również innych ludzi. Już albo aż dwie czarują mieszkanki Zielonek pod Krakowem. 

Mam nadzieję że tradycja skrzyń posagowych dopiero wchodzi do naszych domów, mieszkań. Kiedyś takie skrzynie dostawały w posagu tylko zamożne panny. dzisiaj każdy może mieć taką skrzynie. 







Do zobaczenia. Dziękuję że jesteście i zaglądacie do mnie. 


9 komentarzy:

  1. Przepiękne prace Zosiu, masz złote ręce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Twoje malowanki są urocze , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Zosiu. Jestem zachwycona skrzyniami i całym Twoim rękodziełem. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Zosiu. Dawno Cię tu nie było, ale taka skrzynia wielka wymaga sporo pracy, super Ci wyszła !! Nie jedna panna by chciała taką mieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny. Właśnie ostatnio mam ciężko być systematyczną. Ale tyle u mnie się przez ostatnie lata dzieje a tak naprawdę to te malunki w przerwach miedzy problemami zdrowotnymi, rodzinnymi są tworzone. Ale najważniejsze że daje radę i jak padam na kolana to podnoszę się i idę dalej bo to w życiu najważniejsze nie poddawać się tylko iść do przodu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Zosiu kolejna piękna skrzynia. Zakochałam się normalnie. Aż miło być u Ciebie. Poczytam sobie trochę wcześniejszych postów.

    Dużo zdrowia i uśmiechu

    Kasia Dudziak, Kasine bziki

    OdpowiedzUsuń