Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 8 stycznia 2013

Czerwona skrzyneczka.

Witam serdecznie:)


Malowałam już takie skrzyneczki, rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Malowałam w trzech kolorach zielonym, niebieskim i czerwonym. Dzisiaj pokażę Wam czerwoną bo taką właśnie pomalowała. 

Skrzyneczka jest w kolorze pięknej czerwieni, motyw kaszubski, zabezpieczona lakierem bezbarwny.
Może służyć na różne przedmioty, ja mam doniczki z ziołami. W poprzednim poście malowałam na zamówienie skrzyneczkę na wino (wiedziałam tylko że osoba która złożyła zamówienie ma w domu zielono) jestem  z siebie zadowolona bo  trafiłam kolejny raz w gust. Pan , który zamówił skrzyneczkę  powiedział że jest śliczna i będzie pasowała do wnętrza jego domu.






 To jest Tito kotek mojej córki czasami przyjeżdża do mnie na parę dni i uwielbia moje skrzyneczki.


 A to jest moja skrzyneczka i właśnie stoi w kuchni.





Pozdrawiam cieplutko wszystkich i życzę samych kolorowych chwil jak te moje skrzyneczki Zosia.

6 komentarzy:

  1. Pięknie kociak wygląda w tej uroczej skrzyneczce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne skrzyneczki. Nawet kotek docenił Twoje dzieła-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadałaś tej skrzyneczce inny wymiar:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak patrze na te skrzyneczki to aż chce się żyć tyle w nich energii piękne żywe kolorki dziękuję za odwiedzinki na moim blogu pozdrawiam serdecznie Jutka
    masz włączoną weryfikacje obrazkową myślę że jakbyś ja wyłączyła więcej osób zostawiało by ślad po sobie bo przepisywanie kodów które są zamglone jest uciążliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczki są piękne ... ale obudowa kamienna w twojej kuchni mnie zachwyciła niesamowicie - zawsze o czymś takim marzyłam...

    OdpowiedzUsuń