Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 6 stycznia 2013

Skrzyneczka na wino.

Witam serdecznie:)

Witam moich wszystkich obserwatorów i gości wchodzących na bloga i dziękuję, że do mnie zaglądacie. Jest mi ogromnie miło.

Dzisiaj pokażę Wam skrzyneczkę na wino. Malowałam na zamówienie dla Pana, który mi powiedział że skrzyneczka ma być dla żony a on w domu ma zielono. Być tu człowieku mądrym. Ruszyłam wyobraźnią i ciekawa jestem czy będzie się  podobała i pasowała do wnętrza domu .To czy się spodobała dowiem się dopiero jutro. Mnie się bardzo podoba i mężowi też.
Skrzynka jest malowana bejcą do drewna, motyw farbami akrylowymi i zabezpieczona jedną warstwą lakieru bezbarwnego. Jak wszystko wyschło wypastowałam woskiem do drewna i wyszlifowałam specjalnym futerkiem żeby była lśniąca.






Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję że wpadacie do mnie.

4 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczna,podoba mi się ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ładnie odmawiać jeśli ktoś zaprasza -więc jestem.Piękne kwiaty, a kolor zielony ja wolałabym rudości,brązy, ale robimy wedle zamówień nie,nie zrozum żle całość jest naprawdę świetna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń