Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 4 stycznia 2013

Deseczki kuchenne w kompletach.

Witam:)


Dzisiaj przedstawię Wam deseczki kuchenne wraz z łyżkami w kompletach.
Przeznaczenie jest bardzo proste. Można powiesić na ścianie w kuchni jako ozdobę lub może służyć jako kolorowa deska do serów lub wędliny. W tym sezonie jest bardzo modne serwowanie potraw na deskach. Moje prace malowane są ręcznie farbami akrylowymi, następnie zabezpieczam lakierem bezbarwnym ekologicznym.











Bardzo gorąco pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog. Cieszę się ogromnie z każdego komentarza pozostawionego u mnie. Wpadajcie do mnie zapraszam Zosia.

6 komentarzy:

  1. Kochana żal używać, są tak wyjątkowe, tylko do dekoracji, a te z czarną ozdobą są świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło,że mnie odwiedziłaś, zajrzałam do Ciebie i nie mogę się napatrzeć na te wszystkie śliczności, tylko powiesić i oglądać:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi się marzył drewniany dom ze strzechą ,podziwiam Twoje dzieła, mają duszę .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne !Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojoj jakie ekstra :
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń