Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 13 stycznia 2013

Taca i pudelko, komplet.

Witam:)


Pomalowałam  przedmioty na zamówienie komplet -tacę i pudełko na herbatę. Kolejny raz powiedziano mi tylko że osoba w domu ma wnętrze urządzone w kolorach czarno-białym a dodatki w kolorze czerwieni. No cóż  wyobraźnia i znowu nie pewność czy trafiłam w gust.
Komplet jet pokazany przed końcowym malowaniem lakierem bezbarwnym, boję się trochę bo ta bejca co kupiłam to farbuje.









Pozdrawiam wszystkich cieplutko i dziękuję za odwiedziny Zosia.

4 komentarze:

  1. Jak pomalujesz akrylowym matowym lakierem to nic nie będzie farbować.Do wnętrza ,o którym piszesz będzie pasować,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowałam dzisiaj lakierem do drewna akrylowym ale połysk ,zafarbowało.
      Muszę jeszcze raz malować ale inną wezmę bejcę, szkoda.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Witam!
    Piękne prace, jestem pełna podziwu.Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za miłe słowa.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ciekawie, na pewno będą pasować:)

    OdpowiedzUsuń