Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 5 lutego 2013

Bransoletki ludowe.



Witam serdecznie. :)



Dzisiaj pokaże bransoletki wystrugane z drewna bukowego .

W całości   ręcznie malowane i ozdabiane pięknymi motywami ludowymi. Motywy kaszubskie i łowickie.  Mają osobliwy urok i odrobinę serca, które wkładam malując te przedmioty.












Moje prace u Kingi Paruzel -MasterChefa
 Uczestniczka  pierwszego w historii programu telewizyjnego MasterChef Polska. Udało się jej dojść do finału i zajęła drugie miejsce.

 Witam nowe obserwatorki. 
Dziękuję  wszystkim odwiedzającym mój blog, dzisiaj przekroczyłam liczbę odwiedzających 5000tys.
Pozdrawiam cieplutko Zosia. 





14 komentarzy:

  1. To ja będę 500o tys. plus 1:))
    To co od serca wychodzi najładniej i w Twoich pracach to widać. Ta zielona chyba najładniejsza, i ta brązowa też, oj pogubiłam się wszystkie ładne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja czerwona ha ha -najładniejsza, najbardziej walentynkowa i najbardziej elegancka, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację najbardziej walentynkowa do czarnej sukienki. Ja właśnie tak noszę.
      Pozdrawiam Zosia

      Usuń
  3. Kochana Zosiu Twoje bransoletki przypomniały mi młode lata.Miałam taką,bardzo podobna do tej zielonej.Spadła mi kiedyś na podłogę i popękała, próbowałam skleić ale źle to wyglądało.Nosiłam ją do takiej szerokiej z falbanami spódnicy... ach jak to było dawno. Pozdrawiam,buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam te lata, miałam takie bransoletki i do tego takie ogromne korale kule na szyi. Pozdrawiam Zosia

      Usuń
  4. Olá Amiga!!!
    Fico muito feliz quando visita meu Blog e comenta sobre meus trabalhos.
    Obrigada pelo carinho....
    Seus trabalhos também são muito lindos, eu gosto deles...
    Gosto muito das cores e das flores, a pulseira vermelha é linda.....
    Parabéns.....

    Abraços....!

    Ana Belli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oi Ana Bella!
      Eu também gosto de comentar. E eu gosto do seu trabalho é lindo.
      Ver Sophie

      Usuń
  5. Gratuluję oglądalności Zosiu. Bransoletki są śliczne. Mnie najbardziej podoba się ta bordowa - taka subtelna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są piękne :) A ja się cieszę, że Twoje prace są noszone przez znanych i lubianych. Kinga pięknie się prezentuje z Twoją bransoletką. Gratuluję. Ina

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne, ale czarna jest moim skromnym zdaniem naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń