Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 13 grudnia 2013

Jarmark Rzeczy Ładnych.

Witam serdecznie:))


Moje kochane koleżanki blogowe jestem taka szczęśliwa że stworzyłam na blogu coś o czym zawsze marzyłam o blogowej przyjaźni. Myślę że wypełni mogę powiedzieć o przyjaźni. Mam nadzieję że będzie do nas coraz więcej dziewcząt dołączało. Dziękuję Wam wszystkim za to że w każdy czwartek znajdujecie choć chwilkę by przysiąść ze mną przy kawusi. Jeśli to nie jest dla Was problemem to zapraszajcie z Waszych blogów dziewczyny do mnie na kawusię. Stwórzmy coś wspaniałego i nie powtarzalnego. Dziękuję Wam za mile spędzony czwartek. 
  
Zapraszam Wszystkich mieszkających w pobliżu Chorzowa na XII Jarmark Rzeczy Ładnych. 
15 GRUDNIA W GODZ 10,00 DO 17,OO w Chorzowie stoisko nr 16 pod balkonem Galeria Zosi.
Będzie można oglądać a nawet kupić moje rękodzieło.
Zapraszam serdecznie Wszystkich do Chorzowa.

To już ostatni jarmark, kiermasz w tym roku  z moim udziałem.


Pozdrawiam i przesyłam Wszystkim buziaki Zosia.
 Witam nowe obserwatorki w naszym gronie. 






 

2 komentarze:

  1. Droga Zosiu, jestem chora. Szkoda, bo chętnie przyjechałabym na Twój jarmark. Miałabym okazję zobaczyć Twoje cuda i spotkać się z Tobą. Nie mam aż tak daleko... około 1,5 godziny chyba jazdy samochodem. Niestety, jestem bardzo osłabiona. Byle do wiosny...Pisz, kiedy i gdzie będą jarmarki wiosną. Mam nadzieje, że wydobrzeję i spotkamy się. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego " jarmarczenia" Zosiu!

    OdpowiedzUsuń