Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Relacja z jarmarku.

Witam serdeczne.:)


W tym toku to był ostatni jarmark, teraz muszę chwilę odpocząć. Już nie wiele zostało czasu do świąt, więc czas zacząć przygotowania. Byłam pierwszy raz w Chorzowie na Jarmarku Rzeczy Ładnych było miło i świątecznie.  Jestem zadowolona i myślę że znowu zawitam do Chorzowa. Jednak by uczestniczyć w tym jarmarku trzeba szybko się decydować i zapisać. Myślałam że zapiszę się po tym jarmarku., niestety nie ma już miejsc, więc muszę czekać do następnych świąt grudniowych.




Moja córka Weronika pomagała mi.



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia Zosia.

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że klientów kupujacych było sporo. Myślałam wczoraj o Twoim stoisku. Faktycznie do świąt już tylko tydzień. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. ile pięknych rzeczy
    bardzo ładnie to zorganizowałyście

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stoisko Zosiu!!! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stoisko stworzyłaś :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu przepięknie pokazałaś swoje prace,mam nadzieję ,że klienci nie tylko oglądali i podziwiali ale też kupowali.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stoisko prezentuje się ślicznie. Mam nadzieję, że zyskałaś sobie nowych klientów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybór ful wypas do wyboru do koloru, super Zosiu jest czym oczy cieszyć pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń