Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 4 marca 2014

Folkowy wózek dla lalki.

Witam serdecznie:))

Oj ostatnio to się opuszczam i nie potrafię dojść do bloga by napisać post. Ciągle jakieś wyzwania, spotkania, itp.
Czasu ciągle brakuje a do tego przygotowania do kolejnych jarmarków. W kwietniu będę w Gliwicach na Jarmarku Wielkanocnym, który będzie trwał aż 3 dni. Zapisałam się trochę z niepewnością czy dobrze zrobiłam. Okaże się po Jarmarku. Ale dość pisania. Dzisiaj przygotowałam Wam do pokazania wózek dla lalki. Jest zupełnie inny niż te co do tej pory malowała. Jest masywniejszy, nadaje się jako pchacz i do tego ma kółka na grubych oponach i hamulce, doskonały dla dzieci które zaczynają dopiero chodzić i nie do zdarcia. W wolnych chwilach a może inaczej w przerwach między jednym malunkiem a drugim powstają  woreczki zapachowe, lub jak kto woli na inne drobiazgi. Są dwóch wersjach, z zapachem lawendy lub  woreczki bez zapachu.












Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny Zosia.

12 komentarzy:

  1. Zosiu, piszę szybciutko, bo za chwilę jadę do mojej mamy. Napisz koniecznie, kiedy będziesz w Gliwicach, tam mam jeszcze bliżej, 25 minut jazdy samochodem. Wózek dla lalek - przeslodki, woreczki także. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu będę 4 do 6 kwietnia na pasażu w C.H. Arena w Gliwicach.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Super, to przyjedziemy. Napiszę Ci dokładnie kiedy.

      Usuń
  2. Przepiękny!!! Woreczki również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, piękne, a kogucik najpiękniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny jest ten wózeczek, jak z bajki! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. takim wozkiem to ja sama bym sie chetnie pobawila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekny ten wózek ! Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne prace. Wózeczek rewelacja, a woreczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tego wózeczka tylko małego kierowcy potrzeba - ciekawe czy chłopcom też przypadłby do gustu, bo kogucik na pewno :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zosieńko PRZEPIĘKNE !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń