Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 4 września 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie.:))


Od tygodnia nie mam internetu. Zmienili u nas operatora, ktoś naszą sieć wykupił i zaczynają się problemy. Nie interesuje ich że odcięli nas od świata, jak długo nie mamy internetu i basta. Ale dość narzekania, przez tydzień odpoczęliście ode mnie i na tą chwilę włączyli sieć i zapraszam na kawusię. Cały tydzień dużo pracy, w między czasie byłam na weselu u siostrzenicy, no i malunki poszły w ruch.
Opowiadajcie co u Was słychać. Bo u mnie idzie ku lepszemu słoneczko świeci, internet 
jest i humorek też.



A oto moje malunki, bluzka bawełniana rozm. M ( jest do kupienia) malowana ręcznie w stylizowany wzór kwiatowy znany z haftów kaszubskich dla mieszkańców z krainy historyczno-etnograficznej na Pomorzu Wschodnim. Oryginalne hafty wykonuje się ręcznie, a sztuka ta przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Ja staram się odzwierciedlać i malować te piękne kwiaty kaszubskie.



 



                       Skrzynka na kwiaty malowana na wzór kwiatów z Zalipia.



                                                            Kilka fotek z wesela mojej siostrzenicy.
                                                         Moja wnuczka Alicja, która szalała na parkiecie.







                                 Ja, moja córka Weronika stoimy a dziewczyna mojego syna Karolina 
i Alicja siedzą.

                                 A tutaj jestem na zdjęciu z moją siostrą Jolą i bratem Michałem.



                                 Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny Zosia.

9 komentarzy:

  1. Chociaż raz uda mi się razem z Tobą kawy napić ;)
    Tyle że ja fotkę na FB wrzuciłem :)
    No to tydzień pełen wrażeń!!
    Widzę, że impreza udana była.
    A malunki są piękne- jak zawsze zresztą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Zosiu!!!
    Wpadłam choć na chwilę bo dzisiaj w biegu cały dzień jestem ;-)
    Jak zwykle nacieszę oczy Twoimi malunkami
    Widzę też, że impreza się udała
    Strasznie podoba mi się kreacja wnusi :-*
    Pozdrawiam
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te malunki:) jak zawsze zresztą:) I pomysł na bluzeczkę super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nawet o czasie zdążyłam wpaść na kawkę:)))ech ta Twoja Alicja:))cudna jest:))
    a ja po wczorajszym grzybobraniu dziś odpoczywam:)))więc delektuję się Twoją kawusią i pięknymi zdjęciami:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna impreza, wyglądacie uroczo, a Alicja to prawdziwa Księżniczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem spóźniona , ale mam taki kołowrotek ,że szkoda gadać , super laska z Ciebie Zosiu , przewyższa tylko Cię wnusia ha ha , słodziak z Niej , skrzyneczki świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu na kawę już za późno, ale wpadam na chwilkę. Śliczna ta Twoja wnusia a Ty z córką także pięknie się prezentujecie na weselu.
    U mnie bez zmian... Czasu wolnego coraz mniej. I tak mijają dni i tygodnie...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu jesteś po tygodniu różnych wyzwań, odpocznij chętnie napiję się z Tobą kawy. Wnusia urocza, cudna dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace. Koszulka super bardzo oryginalna-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń