Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 5 września 2014

Krzesło.

Witam :)))


Kiedyś kupiłam dwa krzesła do malowania. Jedno już od dawna jest ozdobą salonu a drugie będzie teraz. Długo czekało na swoją kolejkę. Dzisiaj jest pomalowane ale jeszcze nie skręcone, no i myślę że dobrze. Mój kryty (mąż) przyszedł z pracy i powiedział o jakie śliczne ale coś brakuje. Od zawsze mąż jest pierwszą osobą która widzi moje malunki i jeśli coś jest nie tak lub czegoś brakuje, podpowiada by coś zmienić lub domalować. No właśnie czy Wy byście coś zmienili, jeśli tak to co.





Krzesło idealnie pasuje do skrzyni posagowej.




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny. Mile widziane komentarze. 
Staram się na bieżąco nadrabiać zaległości na Waszych blogach.

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki i cieszę się że tak to odbierasz sielskie, bo takie właśnie musi być.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Unikatowe krzesełka! Brakuje oczywiście akcentów na oparciu ale i bez tego wygląda fantastycznie. W Twoim domu Zosiu jest jak w bajce! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa to samo powiedział mąż. Masz rację. Jutro będzie poprawka. Dzięki

      Usuń
  3. Zosiu, dałabym dyskretny akcent na oparciu!
    Krzesełka pomalowałaś fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za podpowiedź i właśnie patrząc na krzesło dolna część jest zbyt ciężka do góry czyli oparcia. Jutro będzie poprawka. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Tak jak Ewa myślę że brakuje jakiegoś akcentu na oparciu, bo na tym wcześniejszym krzesełku jest coś po boku i wygląda to bardzo ładnie. Tak czy inaczej malujesz pięknie i podziwiam Twoje zdolności:-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie krzesła prześliczne ale ten kufer w tle to już rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzesła są wspaniałe !!!
    A w połączeniu z kufrem - rewelacyjny zestaw !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak myślę, że na oparciu jakiś delikatny motyw.
    Krzesło wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosieńko maznij coś na oparciu, ja nie malowałabym nóg , ale ogólnie malowanie Twoje jest rewelka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Krzeseł jeszcze u Ciebie Zosiu nie widziałam ;-)
    Ale i ja bym domalowała jakieś detale na oparciu, choć i bez nich krzesełko jest prześliczne
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym nic nie zmieniała, śliczne jest. Choć na oparci może malutkie kwiatuszki tak kilka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym nic nie zmieniała:) Krzesło fantastycznie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są Twoje prace! Krzesło jest śliczne i z tą skrzynią tworzy parę:) Wspaniały klimat Zosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zosiu krzesło cudne i dziewczyny dobrze podpowiadają ,daj maleńki akcencik na oparciu.Pozdrówka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne wzory na tych krzesłach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe krzesło a w zestawie ze skrzynią posagową to po prostu CUDO:)))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń