Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 25 września 2014

Kawusia u Zosi.

Witam serdecznie:)))

URODZINY BLOGA

Mój blog ma już 2 latka

Dzisiaj inne niż zwykle spotkanie przy kawusi, trochę wspomnień i oczywiście rozdawaj ka albo jak kto woli Candy. Ostatnio u mnie pogoda w kratkę, rano pada deszcz, w południe słoneczko świeci, wieczorem zimno. No cóż teraz już tak będzie ale i tak jest nie najgorzej. W tym tygodniu były malunki ale również kilka wizyt u lekarzy teraz jeszcze kilka badań i może życie wróci do normy. Zbliżają się Święta Bożego narodzenia i chciałabym przygotować nie dużą kolekcję świąteczną. Właśnie ale nie mam pomysłu, może Wy mi podpowiecie jakie byście widzieli prezenty świąteczne z mojej Galerii. W zeszłym roku malowałam kalendarze, aniołki, dzwoneczki a w tym roku ?
Zapraszam Was na kawusię i tort i tak jak obiecałam parę dni temu na Candy z okazji drugich
urodzin mojego bloga.




W październiku 2012 roku napisałam pierwszy post na blogu. Było to parę słów o sobie i o tym co chcę robić i jakie są moje marzenia do spełnienia na emeryturze. To że jestem tutaj już dwa lata i to że Wy do mnie zaglądacie, podziwiacie i zostawiacie komentarze przede wszystkim zawdzięczam moje kochanej córce Weronice. To ona była pierwszą osobą, która mi pomogła założyć bloga, uczyła mnie podstaw blogowania, to ona pozwoliła mi uwierzyć w siebie i w to że wiek nie ma znaczenia jeśli się czegoś bardzo pragnie to zawsze się spełni nie zależnie od wieku. Początki były dla mnie bardzo trudne a jeszcze trudniejsze dla niej bo z każdą błahostką, problemem większym czy mniejszym do niej się zwracałam. Pamiętam jak syn sprawdzał moje pierwsze posty czy są ładnie napisane. Dziękuję mojej córce i synowi że byli cierpliwi i pomagali mi,dziękuję Wam że byliście i jesteście, dziękuję za wspaniałe komentarze. Te dwa lata minęły tak szybko że czasami przeraża mnie myśl jak szybko ucieka nam czas i nasze życie. Ale dość wspominana i użalania się nad uciekającym czasem.

Chciałaby Was obdarować w drugą rocznicę mojego blogowania moją pracą, rękodziełem. Będzie to ręcznie malowana i ozdobiona, wykonana we własnej galerii artystycznej bluzka (t shirt) we wzór kaszubski.
Oprócz piękna zawierać będzie „odrobinę” własnej duszy artystki. T shirt będzie pomalowany po losowaniu. Wytłumaczę dla czego: ponieważ nie wiemy kto wylosuje i nie wiem jaki będzie miał rozmiar. Po losowaniu w ciągu pięciu dni pomaluję i prześlę na wskazany adres. Wzór będzie zbliżony, podobny do tego co jest na banerku.


 

 Zasady  są proste:
1. Każdy kto wyrazi chęć udziału w zabawie musi zostawić pod postem komentarz. Może to być
     osoba nie tylko taka, która ma bloga, może to być osoba anonimowa ale warunkiem jest
     pozostawienie maila
 2.  Umieszczenie podlinkowanego banerka, osoby mające bloga. 
 3. Jeśli nie jesteście jeszcze a macie ochotę to dołączcie do grona obserwatorów.
   

Wynik losowanie będzie ogłoszony w czwartek przy kawusi dnia 9 października 2014 r.
   (za dwa tygodnie)
                                                   

   Życzę wspaniałej zabawy. 
Życzę miłego dnia i pozdrawiam serdecznie Zosia.

Zapraszam również na:
www.galeriazosi.pl  
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26445564

76 komentarzy:

  1. Witam i życzę dalszych owocnych dzieł wiele pomysłów tai fantastycznych jak dotąd ;-) Myślę że chętnie powiesilabym twoja ręcznie malowana bombki;-) Częstsze się torem i kapusta zapijam, pozdrawiam z łóżka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko życzę zdrówka i powodzenia w losowaniu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Szczerze? Nie do końca dlatego tu jestem,poproszę potrzebowałam zajęcia,a u Ciebie tyle ciekawych artykułów ;-)

      Usuń
    3. Lubię i szanuję szczerych ludzi, mam dla nich wielki szacunek i cieszę się że u mnie mogłaś na moim blogu znaleźć dla siebie odskocznię, że mój blog Cie zaciekawił. Miłe to a nawet bardzo.

      Usuń
  2. A ja się cieszę że niedawno odkryłam Galerię Zosi .Twoje prace są przepiękne.Na razie mam skrzyneczkę i teraz krzesełko,które jest cudne ( i już zbieram na drugie ,bo tak się zakochałam ) i podziwiam Twój talent Zosiu i życzę jeszcze długo takiej weny twórczej,aby cieszyła nasze oczy :) Miłego dnia :) A ja bym zaproponowała na święta takie płaskie gwiazdki-bombki na choinkę a w środku raz wizerunek Mikołaja,na innej choinka,na jeszcze innej -zima,bałwanek .Myślę,że sama bym ozdobiła swoją choinkę takimi cudami ,Pozdrawiam-Aga Sambor a mój e-meil:agasambor@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że wpadłaś na kawusię i dziękuję za miłe słowa. To Wy dodajecie mi puera bym tworzyła piękne rzeczy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i wielu wielu nowych ciekawych i pięknych pomysłów :-)

    Takie dzieci to skarb

    Chętnie dołączę do zabawy
    volpigio85@gmail.com

    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólną kawusię. Powodzenia w losowaniu. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Serdeczne gratulacje! Dwa lata to szmat czasu, a dla Ciebie to chyba były niezwykle dwa lata. Ja sue wszędzie chwale taką Mama, co ma wiecej odwagi niż młodzi ludzie, niezwykla determinacje, chęć nauki i w końcu zna lepiej Facebooka, Allegro i Bloga niż swoje dziecko, ktore na poczatku pomagali to wszystko ogarnac. Jestes Wielka Mamo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dzisiaj bardzo wzruszona. Dziękuję Wam za wszystko.
      Kocham Was bardzo.

      Usuń
  5. Wpadam do Ciebie, Zosiu z wielkim hukiem, jak to ja ;) Mam Cię w ulubionych na Fb od dawna i podziwiam Twoje prace na zdjęciach. Podziwiam Twój dom z bali, dom z duszą, moje niedościgłe marzenie i Twoją córeczkę, tak podobną do mojej wnuczki :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za pyszną kawusię :)
    aramiss@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że znalazłaś chwilę by wypić kawusię. Kochana cieszę się że i na Fb mnie masz, ale muszę sprostować to nie moja córeczka ale wnusia, kochana wnusia ja już nie taka młoda by mieć takie maleństwo. Pozdrawiam i powodzenia życzę w losowaniu.

      Usuń
  6. wszystkiego dobrego z okazji blogowych urodzin:)))))))))))
    pozwolę swojemu szczęściu stanąć w kolejce bo prezent jest przeuroczy ,zresztą jak wszystko co tu prezentujesz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenie i życzę szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. No i bardzo szczere były te życzenia ;)

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga :-) Mnóstwa wspaniałych chwil z nami :-)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i właśnie i te chwile na blogu są wspaniałe. Pozdrawiam i powodzenia w losowaniu.

      Usuń
  8. Serdecznie gratuluję drugiej rocznicy! Życzę wielu następnych:)
    Tort prezentuje się przepysznie! Kusisz prezentem, więc z przyjemnością staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę ci, żebyś jeszcze przez wiele lat czerpała radość z blogowania. Tort jest przecudny! A bluzeczka bombowa, więc czym prędzej się zapisuję.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję że wytrwam i będę czerpała radość z blogowania. Pozdrawiam i powodzenia życzę.

      Usuń
  10. Dziękuję za zaproszenie na kawusię i tort. Życzę Ci aby tych rocznic było jak najwięcej :)
    Oczywiście zapisuję się na bluzeczkę bo jest śliczna.
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,pozdrawiam i życzę szczęścia w losowaniu.

      Usuń
  11. A ja weszłam złożyć życzenia!!!! Bardzo lubię tu zaglądać, kocham artystyczne dusze, sama takową mam i wiele prac na razie odłożonych ...Kolorowo tu i cudnie i chcę zaglądać tu przez następne 200 lat a co??? Ze nie będziemy tyle żyły??? A Kto to wie co tam w naszych duszach gra???:):):)
    Pozdrawiam cieplutko choć już jesiennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że my może 200 lat nie będziemy żyły mimo naszych artystycznych dusz i pogody ducha ale moje skrzynie posagowe,które tworzę to tak. Ach dzięki że wpadłaś a w losowaniu nie bierzesz udziału? Pozdrawiam kochana,pozdrawiam

      Usuń
  12. Gratuluję Zosiu drugiej rocznicy. Udało Ci się stworzyć miejsce wyjątkowe, ciekawe i pełne inspiracji. Życzę Ci wielu kolejnych lat blogowania. Z przyjemnością wezmę udział w candy.
    Pięknie napisałaś podziękowanie. Ja też myślę że dusza lat nie liczy, tym bardziej dusza artysty. Przesyłam buziaczki i ....poproszę kawałek tego pysznego tortu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Zosiu drugiej rocznicy bloga:)))tworzysz piękne rzeczy ,niepowtarzalne:))masz coraz więcej pomysłów na rzeczy ozdabiane przez Ciebie:)))co do świąt to może gwiazdki?
    Do kolejki nie staję,gdyż mam Twoje piękne dzieła,więc niech i inne koleżanki mają szansę dotknąć tego co tworzysz:))chciałam tylko złożyć życzenia:))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje składam z okazji rocznicy i życzę kolejnych równie twórczych. Kawusia z takiej okazji na pewno bardzo smakuje, a udział w zabawie to wielka przyjemność :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego Zosiu. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zosiu Kochana, gratuluję Ci wszystkiego, super Dzieci, pasji, odwagi, uporu, talentu, radości i życzę by to wszystko w Tobie trwało wiecznie.
    Koszulka tak piękna, że kolejka równik chyba okrąży, ale mimo to sił swoich spróbuję:-) bo kocham kwiaty i regionalia.
    Serdecznie pozdrawiam i szybuję do Ciebie wraz z jesiennym wiatrem:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zosiu kochana! Gratuluję rocznicy! Stworzyłaś niebanalne miejsce, uroczo u Ciebie i z przyjemnością zaglądam. Co prawda na kawki się spóźniam, ale wypijam:)
    Staję w kolejce po tę piękną bluzeczkę!
    Całuski zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wylosowała to już Ci mówię, że dla mojej wnusi będzie:) Ona mieszka w Anglii, niestety:(
      Pa....

      Usuń
  18. Pani blog nie jest ani psychologiczny ani terapeutyczny, a trudnych chwilach jakoś tak lżej na duszy po wizycie na nim:) Naturalne piękno, radość i spokój:) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak zawsze spóźniona,ale Wszystkiego co najlepsze z całego serca życzę:)))udanego blogowania:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. witaj
    nie zawsze czas pozwala zdążyć na czas
    życzenia moje skromne ale gorące i szczere-zdrowia Ci Zosiu życzę i zapału na dalsze lata blogowania
    chętnie wpadam do Ciebie na kawkę i napatrzyć oko ślicznościami a takich nie brakuje
    pa pa pa

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o ciasto drożdżowe to u mnie jest co tydzień...........uwielbiam jeść i piec.
    pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy. Ja zaglądam tutaj nie tak długo, ale za to zawsze z przyjemnością, więc też chętnie wezmę udział w zabawie. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci wielu jeszcze takich rocznic. Pięknie malujesz i Twój blog jest jedyny w swoim rodzaju. Bardzo chętnie się zapisuję na Twoje rozdanie. Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ bym chciała stać się posiadaczką takiego T-shirta:)) Do moich ulubionych dżinsiaków byłby jak znalazł. Olu kolejnych wielu lat w blogowym towarzystwie Ci życzę. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Zosieńko spóźniłam się, ale wiem, że mi wybaczysz...
    To był trudny tydzień... Gratulacje i kolejnych wspaniałych postów !!! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Z ogromną radością Cię obserwuję i na kawę zaglądam, chętnie wezmę udział w Twoim candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj! Prowadzisz świetny blog i jesteś bardzo pomysłową i twórczą osobą ;) Serdeczne gratulacje takiego czasu prowadzenia bloga i życzę kolejnych tak udanych lat i wielu zrealizowanych planów ;) Oczywiści bardzo chętnie zapisuję się do zabawy. Banerek już umieszczam. Wzór kaszubski na bluzce wygląda rewelacyjnie ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej coś nie mogłam dodać komentarza, ale już się udało ;)

      Usuń
  29. Ale śliczna ta bluzeczka, i Ty to tak sama? Ale masz dziewczyno zdolności. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy i gratuluję dwóch latek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję drugiej rocznicy bloga i życzę dalszego miłego "urzędowania" !!!
    Pięknie tu Ciebie i bardzo mi się podoba...
    A bluzeczka śliczna, bardzo w moim stylu i fajnie by było, gdyby do mnie przyleciała...
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję drugiej rocznicy bloga Zosiu:) i życzę Tobie i sobie i też i innym tu zagladaczom jeszcze wielu tak pięknych i inspirujących lat :) bo Twoje prace cieszą nasze oczka i serca, Twoje prace zdobią nasze domy i inspirują nas w życiu codziennym, a może nawet i twórczym:) Mnie Twój blog i Twoje prace zainspirowały do tego aby wykończyć sypialnię elementami kaszubskimi:) Mam nadzieję, że mi się to uda:)
    Z wielką przyjemnością dołączę do zabawy:)
    Ślę pozdrowienia i uściski:) Iwona

    A przy okazji zapraszam również na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam!
    Z wielką chęcią wpisuję się na candy. Jeśli miałabym to szczęście i wygrałabym bluzeczkę to podarowałabym ją mojej mamie, która z pochodzenia jest Kaszubką a niedługo obchodzi urodziny-kapitalny prezent:) jmzietek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zosiu zapisałam sie nie pod tym postem co trzeba , dobrze ,że zauważyłam swoją gafę , piszę się i mam nadzieję ,na szczęście ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych.
    Z przyjemnością zapisuję się w kolejkę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pelen podziw dla talentu - zapisuje się do kolejki !

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję Zosiu i zasiadam do tego torciku :). Banerek umieszczony i teraz życzenia :
    Tworzysz śliczne cudeńka i życzę Ci duuuużo nowych pomysłów, licznych odwiedzin i oby w każdy czwartek nie zabrakło kawki z ciasteczkiem :D.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ojej Zosieńko dobrze że wróciłąm znów głosować na ciebie i z ciekawości choć nigdy tego nie robię poszłąm sobie do moich komentarzy popatrzeć a tu patrze liścik od ciebie - banerek kochaniutka wisi u mnie a teraz zgłaszam chęć udziału w twej drugiej rocznicy prowadzenia bloga - czego ci serdecznie gratuluję oraz życzę wielu wielu tak wspaniałych rocznic - a dlaczego staję na końcu samym - bo dlaczego my tak późno się poznałyśmy a tu wszyscy sami znajomi jak w rodzinie i tak stając na tym koniuszku będę sobie marzyć o twej koszulce - nigdy nic takiego miałam w takie piękne ludowe desenie i motywy i bardzo by mi było przyjemnie paradować w tak extra ciuszku po mieście - a teraz idę na FG - polubieć twoją oś - zmykam życzę ci wspaniałego weekendu i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje i z miłą chęcią przyłącze się do zabawy :) banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje i jeszcze więcej wytrwałości w blogowaniu! :)))
    Ustawiam się w kolejce, póki jeszcze mogę przyłączyć się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje i przyłączam się do zabawy.
    Z przyjemnością zostaje obserwatorem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj,Jak fajnie że trafiłam do Ciebie.
    Z chęcią zapisuję się na candy. Chciałabym je wygrać dla córki która tańczy w zespole ludowym i lubi motywy ludowe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. To wspaniałe znać takich cudownych ludzi jak Ty. Z pięknym sercem i wspaniałymi pomysłami a jeszcze tworzącą takie piękno . Oczywiście zspisuję się.
    Pozdrawiam
    zamieszkacnawsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już jestem posiadaczką Pani arcydzieła i przepięknie zdobi mieszkanie. A jako Kaszubka, byłabym szczęśliwa, gdyby to mi udało się wygrać koszulkę ze wzorem kaszubskim :) Pozdrawiam bolkaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zosiu, gratuluję pasji i rocznicy powstania bloga i pięknej galerii 😊
    Życzę radości z tworzenia kolejnych pięknych przedmiotów z duszą!
    Wspaniale, że tyle osób cieszy Twoje rękodzieło. Z przyjemnością biorę udział w zabawie, mając nadzieję na szczęście w losowaniu 😊 Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Zosiu, zazdrość to paskudne uczucie. Przyznaję bez bicia, że zazdroszczę Ci talentu, pracowitości, życzliwości i... przepięknej, drewnianej chałupy (z ogrodem, rzecz jasna ;))
    A że bluzia cud miód, nie muszę pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Podziwiam ludzi ,którzy mają artystyczną duszę i z przyjemnością oglądam Twoje prace.
    Są takie wesolutkie z ciepłymi barwami ..

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje, piękne wyroby, talent, super pomysł na blog

    Gosia mp35@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje rocznicy i zyczę jeszcze wielu kolejnych. I ja ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam Ciebie Zosiu , to najpiękniejsze z pięknych jest to , że masz w sobie tyle piękna które Twoje rączki demonstrują najpiękniejsze arcydzieła jakich nie znałam i nie podziwiałam lecz to widzę i słów mi brak , że masz w sobie duszę anielską , gdyż ukazujesz obraz piękności w Twoich pracach tj : Malunki na drewnie , płótnie trwałe , niezmywalne i kolorowe radość dla ogrodników, działkowców , dzieciaczkom tj. koniki w przecudnych barwach , wózeczki laleczkom , aż słów brak.Wiem, że to co robisz i nam udostępniasz, to Twoja radość , nikt Ci tego nie odbierze , jedynie polubi i zakupi , bo w tym co Twoje rączki upiększyły jest : Urok Wiosny, Lata, Jesieni , Zimy szmery Bicia Twojego Serduszka i dotyk spracowanych Rączek .-T. Soroka pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę podać kontakt do siebie by wziąść udział w losowaniu. Pozdrswam

      Usuń
  50. Gratuluje z okazji rocznicy. Podziwiam mocno za zapał i pomysł wykonywanej pracy. Pozdrawiam gorąco.Maniaczka ludowej twórczości
    sieradzka-katarzyna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Moc gratulacji rocznicowych!
    Wielu kolejnych lat owocnych w posty i dzieła!
    Banerek u mnie wisi:)
    Na fb z radością lubię i podziwiam:)
    Cukieras boski jak marzenie!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj ! :) Zosieńko Kochana tak się rozpędziłam , że z rozpędem dla Ciebie najpiękniejsze z serca napisałam, lecz jeszcze Życzeń nie składałam , to w tej chwili :Gratuluję II rocznicy powstania Bloga , żebyś tego co czynisz nigdy nie zakończyła , gdyż to Twoja pasja , Ciebie ludzie uwielbiają za Twoją twórczość artystyczną to jak najdłużej do przodu , do przodu. Najważniejsze, że Masz wspaniałą rodzinkę ,która Tobie dopinguje , w dodatku zdrówko . Szanuj to , gdyż dzięki temu nie jedną Bloga rocznicę tak przepięknym TORTEM powitasz :) T. Soroka

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje z okazji rocznicy. Piękne prace:)
    pozdrawiam
    Michał Saandecki

    michalsandecki1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. często zaglądam ,szkoda że,ten tort daleko toast kawusią wznoszę i życzę rzeczywistości piękniejszej od marzeń.bozena.sobczak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję rocznicy. Świetna koszulka, więc z chęcią się zapiszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne są Pani wyroby ( zbieram pieniądze na skrzynki na kwiaty - moje marzenie):)
    Wszystkiego naj życzę z okazji 2 urodzin:)Na pewno będę tutaj wpadać i doczytam to czego nie doczytałam:)Bluzeczka bardzo w moim stylu:)Pozdrawiam ,mój mail agnieszka_bak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. ojej to już jutro
    zabieram kompa do pracy
    pozdrawiam i miłych snów życzę Ci Zosiu, pa pa

    OdpowiedzUsuń