Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 26 września 2014

Czarna po kaszubsku, malowana ręcznie.

Witam serdecznie.:)))

Pomalowałam kolejny t-shirt w ludowy wzór kaszubski. Jest z bawełny w kolorze czarnym
 rozm. 44 (XXL). Jest malowany farbami przystosowanymi to bawełny. Wzór na bluzce zainspirowany jest tradycyjnym haftem kaszubskim. Jest to technika pochodząca z Kaszub w Polsce.
Elementem łączącym różne podgatunki regionalne jest kompozycja kolorystyczna oparta na siedmiu podstawowych kolorach. Motywy zdobnicze haftu to przede wszystkim kwiaty i owady. Wzory te mają swoje źródła z XVII i XVIII wieku.

Mój blog jest również dostępny w serwisie zBLOGowani. W lewym górnym rogu jest link można i tam zaglądać w wolnej chwili.




Tym razem spotkanie przy kawusi było wyjątkowe.
Dziękuję za życzenia, dziękuję za wspaniałe komentarze, były piękne i wzruszające.
Kochani ciągle powtarzam że nareszcie w życiu robię to o czym zawsze marzyłam. Każda moja rzecz jest malowana z duszą i sercem. Ale do tej pory myślałam że najbardziej w świecie to mnie cieszy i jest ukojeniem dla mojej duszy to co robię. Okazuje się że mój blog to nie tylko artystyczne malunki, które Wam się podobają i zachwycają to coś więcej. bo i w Waszą duszę wnoszą radość, spokój, piękno. To jest cudowne że patrząc na moje malunki czujecie to co ja radość, spokój, piękno i robi się lżej na duszy w trudnych dla Was chwilach. 
                        Pozdrawiam bardzo serdecznie Wszystkich i życzę miłego weekendu Zosia. 

  Zosia częstuje. Można dołączyć do zabawy do 8 października. 
http://blog.galeriazosi.pl/2014/09/kawusia-u-zosi_25.html

9 komentarzy:

  1. Witaj z rana Zosiu powiem Ci, że czarna koszulka jest przesuper..............-w moim guście.KASZUBSKIE wzory-b.lubię. Na czarnym tle przeurocze.
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam pani Zosiu, ja akurat jestem zwolenniczką białych, jasnych kolorów, i bardziej podoba mi się biała, ale wzory są tak przeurocze, że chętnie bym skusiła się i na czarną. pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie grzebielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się bardziej podoba ta czarna właśnie ;-)
    Nie wiem dlaczego ale wolę ciemne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się podobają, ale zastanawiam się jakby wygladały te same wzorki, ale miniaturki , na przykład z jednej strony?

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie świetne są :) aleja wybrałabym czarną :Dpozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej chcę białą [ chyba ,że specjalnie mi pomalujesz czarną ? ] ha ha kolejnych lat blogowania Zosiu , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna czy biała to i tak obie są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie piękne, ale czarna jest wyjątkowa. Raduj się Zosiu!

    OdpowiedzUsuń