Tutaj kupisz moje rękodieło

poniedziałek, 27 października 2014

Skrzyneczki na kwiatka malowane ręcznie.

Witam serdecznie.:))


Pomalowałam skrzynki na kwiaty a właściwie na jednego kwiatka, gwiazdę betlejemską. Co prawda jest w nich inny kwiat ale też ładnie wygląda. Na razie powstała czerwona wzór kaszubski i zielona w ludowe kwiaty. Wzór malowany farbami akrylowym z każdej strony skrzyneczki, osłonki. Całość zabezpieczona lakierem bezbarwnym.











Zapraszam:
www.galeriazosi.pl 


Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.

11 komentarzy:

  1. wszystkie Zosiu śliczne ale czerwona najładniejsza - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie urzekła zielona:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie donice są piękne. Też mam taki kwiat i cały czas ślicznie kwitnie ale dopiero w takich donicach jest właściwie wyeksponowany:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i chociaż bardzo lubię kolor czerwony to dzisiaj urzekła mnie zielona doniczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, zasypujesz nas pięknem, więc piękne dzięki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne skrzyneczki z tym kalanchoe wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielona cudna, ale Ty masz Zosiu, energii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu, cudne te skrzyneczki! Masz talent kobieto:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają te skrzyneczki Zosiu. Wnoszą mnóstwo radości. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń