Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 24 października 2014

Rekodzieło ludowe w Galerii Zosi jak do tego doszło.

Witam serdecznie.:))

Biorę udział w konkursie BLOG ROKU 2014 W KATEGORII 
TEKST ROKU



Postanowiłam napisać parę postów o sobie i swojej pasji jak to się stało że maluję, tworzę i jestem szczęśliwa. Jak to się stało że wzory kaszubskie, łowickie i kwiaty z Zalipia są moją wielką miłością i powstaje w mojej Galerii Zosi rękodzieło z duszą i sercem.
Dom wybudowany prace właściwie zakończone, oczywiście te podstawowe. Bo dom to worek bez dna i ciągle się coś dzieje, ciągle jakieś inwestycje. Mówisz och już wszystko teraz tylko żyć i cieszyć się życiem. Ale co Wam będę pisała tak już jest że ciągle o czymś marzymy czegoś pragniemy. Uważam że to jest dobry układ myślenia bo życie jest ciekawe i ciągle nas inspiruje. To był piękny słoneczny poranek, zwykły codzienny dzień ja szczęśliwa bo już do pracy nie musiałam iść, wolne, świadczenia przyznane zamknięty kolejny etap życia, ale cieszyć się czy płakać, no niestety taka jest prawda jesień pora roku i jesień ostatni etap naszego życia. Nie to nie jest smutne to jest samo życie. No właśnie odciążona psychicznie bez obowiązków praktycznie kobieta w sile wieku nie mająca jeszcze pomysłu na jesień życia. Poszłam do sklepu kupiłam farby, pędzle i się zaczęło. Pierwsza moja praca dumna i zadowolona bo wszyscy wokół mnie chwalili, moją pracę. Przemyślenia co chcę teraz robić z czym będę szczęśliwa............... w następnym poście ciąg dalszy jak powstało moje logo, fanpage i wszystkie przygody związane z pasją.


To są moje pierwsze praca które powstały spontanicznie bez jakichkolwiek marzeń o tym co teraz robię i jaką mam pasję. 
Po prostu chciałam się upewnić czy potrafię w dalszym ciągu malować.
Zawsze lubiłam malować bo z wykształcenia jestem zdobnikiem ceramiki, ale tak naprawdę pracowałam krótko w swoim zawodzie. Życie pisze swój scenariusz. Nigdy nie miałam czasu na swoje przyjemności bo najważniejsze były dzieci,mąż, rodzina.







Pozdrawiam i miłego dnia życzę Wam

7 komentarzy:

  1. Więc teraz szalej Zosiu z pełną pasją!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Zosiu, to my mamy podobnie! Ja tez w jesieni życia, rozwijam pasje, które we mnie drzemały. Pięknie o Sobie napisałaś.Twój post jest bardzo podnoszący na duchu, życzę wszystkiego dobrego:)
    Zosiu żyj z pasją i ciesz się!

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Zosiu :)
    piękne i godne podziwu jest to co robisz !!!!
    cudowne i godne naśladowania jest to że masz swoją pasję którą kochasz!!!!!
    myślę że Twoje Dzieci i Bliscy są z Ciebie dumni bo jesteś Misrtzynią pędzla z pasją w sercu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosieńko tymi słowami otworzysz drzwi dla wielu osób z pasją, to prawda, że w jesieni życia mamy takie możliwości więc nie marnujmy tych lat , ściskam mocno Dusia [ Twoja pasja , a może Ty jesteś dla pasji]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwy jest człowiek gdy pasję ma i gdy robi to co lubi a.... gdy jeszcze są z tego jakieś
    ... " dutki " - nie może być lepiej , nawet pogoda za oknem nie przeszkadza.
    Teraz na emeryturze Zosiu nadrabiasz zaległości :) maluj maluj a my będziemy podziwiać....
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj- pięknie opisujesz Zosiu
    ( ludzie bez pasji to tak jak bez duszy )
    pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń