Tutaj kupisz moje rękodieło

środa, 14 stycznia 2015

Skrzynie posagowe, rękodzieło ludowe.

Witam :))


Ostatnio obijam się nie miłosiernie, po protu nie maluję ale dzisiaj wzięło mnie na wspominki.
Pokażę skrzynie posagowe, które malowałam i pozostały mi tylko zdjęcia. 
Skrzynie są dostępne tylko na zamówienie. Czas oczekiwania 30 dni. 
www.galeriazosi.pl
galeria.zosi@gmail.com












 Nie, nie pomyliłam się malowała już dwie takie skrzynie w kwiaty z Zalipia. Niby takie same ale są trochę inne.





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że do mnie zaglądacie.

11 komentarzy:

  1. Co tu dużo mówić-przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Zosiu! Pełne uroku, zaczarowane:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudna skrzynia ta pierwsza:))))oniemiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje wszystkie piękne ale ta pierwsza to coś niezwykłego bo malowana dla młodej pary. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Każda skrzynia piękna!!
    Ale pierwsza i mnie urzekła :)
    Pozdrawiam Zosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy do 24 godzin Kredytu usługi

    Czy próbował pozyskać kredyty z banków bez sukcesu? Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów? Potrzebujesz pieniędzy na rozwój lub utworzenie własnej firmy? Uzyskać pożyczkę od jednego z wiodących brytyjskich firm pożyczkowych. 24 godzin Kredyt Service jest jedną z największych pożyczek zabezpieczonych firm w Wielkiej Brytanii, a nasz przyjazny i doświadczony personel są w stanie przetwarzać aplikacji szybko i sprawnie. Możesz pożyczyć każdą kadencję od 1 do 25 lat i pożyczyć każdą kwotę od £ 2,000 do £ 50.000.000,00 na dowolny cel. O niskim oprocentowaniu w wysokości 3% na wszystkich częściach świata. Aplikacja dostępna jest dla kandydatów, którzy mają 18 lat i powyżej.

    Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt poprzez e-mail: 24hourloanservice2011@gmail.com
    Pozdrawiam
    Larry Fox

    OdpowiedzUsuń
  6. Speciální nabídka finančních služeb
    Dobrý den, máte zájem o půjčku? nabízíme podnikatelský úvěr, osobní půjčku, úvěr na auto, půjčku, studentský úvěr, podnikatelský zájem, lian pro obchodní expanzi v rozmezí od jakékoli částky. Naše nabídka je jednoduchá a rychlá. nabízíme půjčku jak investorům, tak společnostem. e-mail: obermajerjosef701@gmail.com nebo whatsapp +420723117429

    OdpowiedzUsuń