Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 9 lutego 2017

Kawusia u Zosi.

Witajcie:



Dziękuję za piękne komentarze pod ostatnim postem  i zapraszam na kolejny czwartek przy kawusi z Zosią.



Aromatem kawy Cię dzisiaj kuszę
bo podobno kawa pobudza zmysły i duszę
sam uśmiech w dzień mglisty to za mało
trochę kawy dla rozkoszy by się zdało
otwórz swe oczka i uśmiechnij się
pomyśl że ja pozdrowienia Ci ślę! 










Zapraszam na kawusię przy kominku.  W mojej Galerii wiosna na całego 
i nie tylko w galerii bo w naszej świetlicy wiejskiej również. Moje koleżanki, mieszkanki Trzebyczki raz w tygodniu pędzą do świetlicy niczym skowronki by kolejne piękne kwiaty i jaja tworzyć. Na każdym spotkaniu mnie zaskakują swą kreatywnością i pomysłami. Fantastyczna sprawa mieć taka grupę pań z zapałem. Moim zamierzeniem było właśnie stworzyć coś co nas będzie pociągało i wypełniało czas na zimowe wieczory. Warunki w świetlicy nie są takie jakich byśmy sobie życzyły ale mamy nadzieję że wkrótce to się zmieni. Mamy obiecany remont naszej świetlicy.  Ja się zżyłam z dziewczynami i lecę do świetlicy niczym skowroneczek, powiem Wam ciekawostkę która zdumiewa nawet mnie wśród nas jest jeden pan. Bardzo się cieszymy z obecność Jerzyka na zajęciach bo zawsze coś wymyślimy męskiego jak na przykład kółka z drutu do pająka a on zaraz przechodzi do działania. 
  Pomalowałam w tym tygodniu doniczki i nauczyłam się z bibuły robić kwiaty i pompony. 









                                                      U mnie i Wielkanocne jaja powstają.


    





                                                                 Piękny pająk prawda ?



Pompony to moje dzieło.



Miłego dnia. 






9 komentarzy:

  1. Zosiu,przecudne prace stworzyłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypiłam już dwie Zosiu! Jajka piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. jajeczka mnie zahipnotyzowały - są wspaniałe !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne jajeczka i znakomita kawa. Umiesz ją parzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś jajka i doniczki, Zosiu!
    A kawusia tak ślicznie wygląda i pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. ... Tak sobie myślę, że życie nabiera barw jak mamy jakiś cel, pasję, a jeszcze lepiej, kiedy to wszystko możemy dzielić z innymi :) Cudne te prace, widać, ze były robione z radością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze mieć taką grupę, gdzie można wykazywać się twórczymi pomysłami. Prace są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. wpadłam na kawusię ... poczęstujesz ?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wystąpił błąd w tym gadżecie.