Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 11 maja 2017

Kawusia u Zosi

Witajcie

Miały być zmiany,  więcej postów a ja ledwie zdążę do was z kawusią  Tydzień miałam udany,  mogę powiedzieć cudowny, twórczy, słodki,  i tylko dla mnie.  Pewnie nie domyślać się ale zaraz wam powiem,  moja Alicja była u mnie,  do przedszkola nie może chodzić więc mnie przypadł zaszczyt opieki, w całości bez reszty była moja,  co chwila całuski i przytulanki.  Szkoda że przystojniak był z mamą ale dwójka to trochę dla mnie za dużo.  W wolnych chwilach kiedy Alicja odpoczywała ja malowałam.  Okiennice zabezpieczone impregnatem,  pomalowane z jednej strony na kolor niebieski,  myślę że do końca tygodnia będą już przygotowane do malowania kwiatów.  Przygotowałam również na dzisiejsze warsztaty w świetlicy,  temat to decoupage manekina.  Próbowałam ozdobić serduszko metodą decoupage ale lepiej mi wychodzi malowanie,  nie da się ukryć,  Dzisiaj Renia koleżanka mnie wspomoże wiedzą i praktyką na warsztatach więc jestem spokojna.  Przygotowałam na warsztaty Panią manekina którą ubiorę i oczywiście butelki bo jakże nie próbować na butelkach.  Siadam z Wami przy kawusi , opowiadajcie co u Was.















Spróbowałam na serduszku zrobić decoupage.



A to moje malunki.








Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za piękne komentarze pod ostatnim komentarzem, dziękuję. Miłego dnia!!!

16 komentarzy:

  1. Nie no Zosiu mając taką księżniczkę w domku to zrozumiałe, że nic innego się nie liczyło:-)
    Juz widać, że dziewczynka wielu talentów:-)
    Śliczne malunki u Ciebie powstały, a serduszko jest prześliczne:-)
    Życzę wspaniałego i udanego tygodnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana że znalazłaś dla mnie czas i wpadłaś na kawusię. Pozdrawiam i też Tobie życzę udanego tygodnia i może słonecznego.

      Usuń
  2. Wiem jakie to szczęście i nic się wtedy nie liczy. Kawusię zawsze chętnie u Ciebie wypijam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Danusiu jak miło cie widzieć. Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Zosiu, u Ciebie zawsze piękne prace powstają!
    A opieka nad Wnusią to cudowny czas - czuć, że promieniejesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję za odwiedziny, dziękuję za miłe słowa. Lubię to co robię a właściwie kocham moją pasję. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. O!zabawy z wnusią to najpiękniejszy czas:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wnuki to coś innego niż własne dzieci, rozpieszczamy bez opamiętania. Luz że wychowanie nie należy do nas.pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  5. Jaka utalentowana księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu mam nadzieję że coś się od babci nauczy, lubi malowane i pięknie dobiera kolory. Gosiu dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  6. Słodka Alicja:) Po Babuni ma talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. A ja sie spoznilam na kawusie, buuuu...
    Ale czwartek i tak mam ostatnio dosc zajety, wiec chyba wybaczysz.
    Mam nadzieje poprawic sie na przyszlosc i wygospodarowac choc chwile na czwartkowe kawusie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu nic się nie stało, u mnie kawusia jest zawsze i bardzo się cieszę jak wpadacie nawet w inne dni. Bardzo dziękuję że mnie odwiedzilas i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Widzę Zosiu,że masz przepiękną pomocnicę:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszko skradło moje serce.
    A Twoja pomocnica - śliczna.
    Moc pozdrowień Zosiu!

    OdpowiedzUsuń