Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 25 maja 2017

Kawusia u Zosi

Witajcie

Och ja pięknie dzisiaj,  uwielbiam jak świeci słonko.  Nareszcie można usiąść na tarasie z przyjemnością wypić z wami Kawusię, nie tylko z Wami mam przyjemność w tym tygodniu wypić kawę. Miałam gości, odwiedziły mnie moje przyjaciółki z którymi się znam i przyjaźnie od 39 lat. Tak to jest prawda tyle lat , jak zaczęłyśmy liczyć to same nie umiałyśmy uwierzyć. Ostatnio mówiłam o tym że będę malowała okiennice,  i przyszła kolej, zaczęłam. Okiennice są malowane z dwóch stron, część otwarta jest zdobiona bardzo bogato zaś część która będzie zamknięta od jesieni do wiosny taki tylko akcent. Jestem już prawie na finiszu, zostały mi do pomalowania jeszcze opaski nad okiennice i jedna okiennica pojedyncza, ale to pokażę w następny czwartek. Pomalowałam również cztery skrzynki na kwiaty i herbaciarkę dla tej samej osoby,  podoba Wam się ?. Jestem ciekawa i Wy na pewno też jak to będzie wyglądało w domku zamontowane. Może zobaczymy.? Dzisiaj warsztaty o 16 w świetlicy więc cały dzień same przyjemności mnie czekają. Pozdrawiam serdecznie, dziękuję że zaglądacie.
Życzę Wam słonecznego i pięknego dnia.





 Ta ruda to ja











Herbaciarka






























Do zobaczenia!!!


21 komentarzy:

  1. Wspaniałe spotkanie i ile radości Wam przyniosło :-)
    A Twoje prace zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

      Usuń
  2. Twoje prace, Zosiu, to Ty, twoje nastawienie do życia. RADOŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu masz rację to całą ja. Pozdrawiam serdecznie Zosia, dziękuję że wpadlas na Kawusię.

      Usuń
  3. Wspaniałe prace :) Pozazdrościć cudownego spotkania przy kawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana, dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

      Usuń
  4. Serdecznie pozdrawiam wszystkie kobietki i podziwiam Twoje piękne prace Zosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu przekażę pozdrowienia. Ja te, pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  5. Podobają mi się twoje prace, masz talent!
    Dzisiaj byłam na babskim spotkaniu, była kawa, lody, pogaduchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu takie spotkania to są. A radość i słodycz. Pozdrawiam serdecznie Zosia. Dzięki że znalazłaś chwilę by i do mnie wpaść na spotkanie.

      Usuń
  6. Zosiu tylko pozazdrościć takich przyjaciół!!!Twoje prace są rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu za odwiedziny. Pozdrawiam i całuski posyłam,

      Usuń
  7. Zosiu super okiennice oj ciekawa jestem jak będą wyglądać zawieszone ( drewniany domek z malowanymi okiennicami a na parapetach cudne malowane donice mmmm przepięknie )Takiej to dobrze miłe spotkanie i wieczór pełen radości - baw się dobrze Zosiu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję że wpadłaś na kawusię. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Niewiarygodnie piękne będą okiennice, jak z bajki.Donice kolorowe idealnie dla jednokolorowych kwiatów. Pozdrawiam Zosiu. zdrówka chyba OK bo tyle pracy wykonałaś. pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach czasami maluję na zamówienie właśnie takie rzeczy, jak z bajki a jeszcze piękniej jak dostaję później maila że cudo, radość i zadowolenie tej osoby u której się znajdują. Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam i całuski posyłam.

      Usuń
  9. Zaglądam do Ciebie Zosiu i jak zwykle same śliczności.Każda następna praca to dzieło mistrza.
    pozdrawiam , pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu dziękuję że znalazłaś chwilę na kawusię u mnie. Pozdrawiam i buziaki posyłam.

      Usuń
  10. Eleganckie z Was dziewczyny :), to dopiero staż przyjaźni :). Fantastyczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu, przyjaciółki eleganckie, to jest prawda im wino starsze to lepsze. Tak właśnie się maja, wszystkie figurkę utrzymują. Pozdrawiam serdecznie Zosia i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  11. Świetne masz przyjaciółki. Super wyglądacie.
    Cieszę się Zosiu,m że udało nam się też kiedyś spotkać.
    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń