Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 22 czerwca 2017

Kawusia u Zosi

Witajcie

Wczoraj zaczęło się lato na które zawsze czekamy z utęsknieniem.  Jest i tylko oby słoneczko świeciło cały czas.  Zapraszam na sesję zdjęciową i kawusię.  U mnie zawsze coś się dzieje.  Już projekt skrzyni zrobiony teraz tylko akceptacja i zaczynam malować.  Zapraszam,  kawa podana w bułgarskiej ceramikę, dostałam prezent od Alicji i Mateusza,  dostaliśmy bo dziadek też.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich i życzę pięknego tygodnia.  Do zobaczenia w następny czwartek.








Skrzynki powstają na bieżąco, ale wam chyba już się znudziło oglądanie ich. ? 




 Ta taca miała być wyrzucona,  cały rok poniewierała się i tylko miejsce zajmował w garażu.  Miałam ja oczyścić bo była brudna i nie nadawała się do malowania, wpadłam na pomysł a że z czasem krucho i czyścić mi się jej nie chciało to tylko umyłam i pomalowałam na czarno, jest naprawdę piękna,  elegancka i znowu coś do mojej kolekcji.




 To prezenty,  na jutrzejsze imieniny dla Wandzi i Jasi.



 Maxsio zawsze mi towarzyszy jak piszę posta.  Mój słodki przyjaciel i przytulanka zmienia się  wtedy jak są wnuki bo jego miejsce spada na 4 w kolejce do przytulania wtedy robi na złość.
Do zobaczenia. Pa!!!










16 komentarzy:

  1. Psiak super słodki :) Prace cudowne :) Z miłą chęcią można u Ciebie nacieszyć oko :) Pozdrawiam :)

    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że znalazłaś chwilę na wypicie kawy że mną. Pozdrawiam serdecznie Zosia

      Usuń
  2. Jak przyjemnie przysiąść z Tobą na kawce, spokojnie pooglądać Twoje prace i oczywiście pozachwycać się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu mnie również miło wypić z tobą kawę. Pozdrawiam serdecznie Zosia

      Usuń
  3. Nowe życie dla tacy
    Super
    Tak należy robić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu lubię dawać życie starym rzeczą. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Witaj Zosiu!!!
    W zeszlym tygodniu jakos braklo mi czasu, ale dzisiaj na kawusie sie z checia zaprosilam.
    Twoje skrzynki wcale nie sa nudne. Sa oryginalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to ciągle brakuje czasu. Kiedyś się zastanawiałam jak to jest ze teraz wszyscy narzekamy na brak czasu, ci pracujący ale my emeryci też. Ja co prawda śpię do 8,30 ale i tak dzień tak szybko zleci że ani obejrzę się i już wieczór. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Pięknie się lato zaczęło u Ciebie, taca cudowna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu, piękna porcelana. Skrzynki jak zawsze śliczne. Ach, cudeńka nadal u Ciebie.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu jak ja lubię do Ciebie zaglądać, kocham te motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu nic się nie znudziło.Na Twoje prace można patrzeć non-stop:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzysz Zosiu piękne rzeczy :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zosiu, jak u Ciebie pięknie :)
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu kawa w ceramice bułgarskiej pięknie podana.W ogóle u Ciebie zawsze jest bardzo uroczyście.Podziwiam Cię za wytrwałość i systematyczność ale o tym już wiesz:) Tacka czarna cudna a i pozostałe przedmioty też świetne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przytulny klimat, podoba mi sie :)
    Pieknie...
    Kawa to mistrzostwo swiata a tak podana nabiera jeszcze wiekszego znaczenia i przyjemnosci :)

    OdpowiedzUsuń