Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 26 października 2017

Kawusia u Zosi.

Witajcie

Wiem,  wiem z systematycznością u mnie ostatnio kiepsko  ale to dlatego że mam za dużo na głowie.  Jestem zapracowana na własne życzenie, już taka jestem i nic na to nie poradzę.  Zawsze marzyłam o tym by móc pomalować jakiś  pokój w moje kwiaty i udało się, będę miała swój własny pokój w moje kwiaty w świetlicy wiejskiej. Wydawało mi się że to takie proste i łatwe  może i jest ale ręka mnie boli.  Przez cały tydzień chodziłam do świetlicy malować a teraz muszę odpocząć, chociaż nie mogę już się doczekać końcowego efektu tej izby ale trochę to jeszcze potrwa bo oficjalne otwarcie dopiero w grudniu. Nie spodziewałam się że tak fajnie będzie się malowało ściany, mogłabym zostać malarzem pokojowym bez problemu. Popołudniami kończę malować skrzynię posagową która jedzie zagranicę, to już kóraś z kolei skrzynia nie chwaląc się. a może warto się pochwalić. Moje skrzynie są już we Francji, Niemczech, Brukseli a teraz w Stokholmie będzie. Zapraszam na kawę, częstujcie się. Pozdrawiam  serdecznie i dziękuję że jesteście.





Skrzynia posagowa o wym. 122cm x68cm x55cm, z litego drewna robiona 
na jaskółczy ogon.





A takie meble będą w świetlicy.




Mąż mi pocioł na plastry pień i takie tam maluję dla siebie w przerwach.

Do zobaczenia, miłego dnia.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tereniu dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Świetlica będzie słynna na okolice. Jestem dumna razem z Tobą Zosiu ze Twoje prace za granicą zdobią pomieszczenia.
    Skrzynie są przeurocza.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu wizę że nie umiesz się że mną roztacza, dzięki za przemile słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Skrzynia posagowa rewelacyjna!!!Mam nadzieję,że jak pomalujesz ściany to zrobisz zdjęcia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu dziękuję za odwiedziny. Pewnie ze zrobię zdjęcia, mam nadzieję że i w lokalnej gazecie o nas napiszą. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

      Usuń
  4. już troszkę zaspokoiłaś moją ciekawość, jak będzie wyglądała świetlica.
    ciasteczka wyglądają apetycznie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

      Usuń
  5. Zosiu pięknie tworzysz, a izba będzie pewnie obłędna, czekamy na fotki, kawa tez lepiej smakuje na takiej super podstawce pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusia odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

      Usuń
  6. Nie dziwię się że Twoje skrzynie są rozchwytywane :). Świetlica to będzie najpiękniejsze miejsce w całej wsi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu może aż tak nie są rozchwytywane ale budzą coraz większe zainteresowanie. Cieszę się za każdym razem jak komuś mogę sprawić radość. Gosiu dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie Zosia.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za odwiedziny. Miałaś rację maluje się akrylami rewelacyjnie. Tylko szkoda że jestem taka mała bo mam problem sięgnąć pod sufit z ławki a na drabinie boję się malować, żeby nie spaść. Ale może coś wymyślę by się wspiąć do sufitu. Pozdrawiam serdecznie Basienko.

      Usuń
  8. Pięknie tam będzie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń