Tutaj kupisz moje rękodieło

piątek, 17 listopada 2017

Kawusia u Zosi.

Witajcie.
Dzisiaj jest już piątek a ja w dalszym ciągu nie umiem się ogarnąć tyle pracy,  wydawało by się  że już skończyłam izbę,  że już zamknę i do oficjalnego otwarcia nic nie będę  robiła a okazuje się że teraz te małe  rzeczy te drobiazgi pochłaniają dużo czasu.  Moje dziewczyny z warsztatów też bardzo się przejęły ta izba też są zainspspiirowane.  Szydełku ja zazdrości,  serwetki.  Powiem tylko tyle od zawsze marzyłam o pomalowaniu  takiej izby i udało się,  marzenie się  spełniło, mam nadzieję  że będzie wielkie  wow.  Wczoraj  miałam warsztaty w swietlicy  bo tam się spotykamy raz w tygodniu właśnie w czwartki.  Na warsztatach robimi różne rzeczy a ja jestem pod wielkim wrażeniem bo coraz piękniej im wychodzą ozdoby,  zaczynają być mistrzynimi.  Nawet te które  przychodzą na warsztaty i mówią że nic nie będę robiła bo nie umieją,  po chwili zaczynają zdobić i wymyślać cuda a ja lubię prowadzić warsztaty.   Wczoraj za zgodą moich koleżanek zamknęłam izbę na klucz, nikt tam nie może  wejść tylko ja i mój krytyk.  Bo jak byście nie wiedzieli to mam krytyka i doradcę jest nim mąż. Zawsze mi mówi  czy jeszcze malować czy nie,  czy nie zaczynam przesadzać a faceci inaczej patrzą.
Pozdrawiam serdecznie was i dziękuję że jesteście Zosia.


To wszystko pomalowalam w wolnej chwili.


Deska na kalendarz ścienny.
 Serduszka,  wzory ludowe, kaszubskie.











 Ta bombka to naklejane koronki,  Konturówka i złoty spray,  wyszła rewelacyjnie. Ja na każde warsztaty przygotowuję się i tym sposobem powstają różene techniki bombek, zaproszeń.






A teraz sesja zdjęć prac moich koleżanek z warsztatów. Jestem dumna z nich bo tworzą coraz piękniejsze rzeczy  a ja je inspiruje, ale to wymaga z mojej strony na każde warsztaty przygotowania się.













4 komentarze:

  1. Wowww! Zosiu przy tak ogromnej pracy jak malowanie izby,znalazłaś jeszcze czas na takie piękności:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu za odwiedziny, nie wiem jak to robię ale wiem że to mi dodaje energii. Pozdrawiam serdecznie Zosia

      Usuń
  2. Przepiękne prace!!! Wspaniale się prezentują!!! Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace Twoje i Twoich podopiecznych :)

    OdpowiedzUsuń