Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 4 stycznia 2018

Kawusia u Zosi

Witam w Nowym Roku


U mnie rok zaczął się pozytywnie. W tym miesiącu osiągam wiek emerytalny. Jak nic się nie wydaży to przechodzę na emeryturę. Z jednej strony cieszę się a z drugiej z czego się cieszyć, emerytura to i starość puka do drzwi. hi,hi żartuję. Od wczoraj żarty się mnie trzymają. Od świąt siedzę, bawię się z wnukami i pędzla nie trzymałam w ręce. Dopiero dzisiaj zaczęłam tęsknić za malowaniem i od jutra ruszam pełną parą bo pomysły w głowie się kłębią niczym huragan hi,hi. i znowu żart.
Pokażę Wam jaką pomalowałam Alicji toaletkę a Maji skrzynkę i serduszka ale Maja jeszcze nie ma własnego zdania więc maluję tak jak mamusi się podoba, czyli gładkie bez wzorów.

Zapraszam na kawusię i ciasteczko.







Toaletka z jedną szufladą, własność Alicja ( nie rostaje się z nią na krok, 
wszędzie wozi i pokazuje ,układa biżuterię. Miłe i wzruszające takie zachowanie wnuczki. To nie jest jej pierwsza rzecz ktorą pomalowałam ale pierwsza  dla małej kobietki.






D
Drugiej kobicce Maji malowałam skrzynki do pokoiku.




 Napisy są tego samego koloru co środek czyli turkus.

Pa do usłyszenia. Dziękuję że jesteście Zosia.

14 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy zrobiłas dla swoich wnuczek:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bożenko w Nowym Roku, dziękujęza odwiedzuny i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne dzieła Zosiu, Ty to wiesz jak sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za miłe słowa, staram się być taką babcią by na długo mnie zapamiętały. Basiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Zosiu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, fajnie że wnuczęta mogą być u dziadków a i że prezenty babcine są szanowane a nie wyrzucane przez ....
    i witaj w gronie emerytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jogoda dziękuję za życzenia, ja również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Na kawusię już za późno ale popodziwiam Twoje piękne prace:))z taką śliczną toaletką też bym się nie rozstawała:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu wiesz że jak ją pomalowałam to stwierdziłam że też nie mam toaletki , nie wsomnę pomalowanej tak jak Alicja. Ale wiesz szewc chodzi bez butów , to przysłowie idealnie do mnie pasuje. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Cudowianki Zosiu robisz. Piękne!!!
    Dobrego czasu w Nowym Roku Ci życzę oraz Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tak naturalnie tutaj u Ciebie , prace prześliczne , a więc w nowym roku życzę mnóstwa kreatywności :*

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawusia u Zosiu, jak najbardziej na TAK! Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń