Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 1 lutego 2018

Kawusia u Zosi.

Witajcie


Bardzo się za wami stęskniłam,  dzisiaj  leżę w łóżku i mam chwilę dla siebie  i telefon w ręce. Żartuje  ale chora jestem dopadła mnie grypa.  Ostatnio dużo się w moim życiu dzieje.  Już wam mówiłam że było otwarcie izby wiejskiej ale nie wszystkich mogłam pierwszy raz zaprosić,  więc zrobiłam wernisaż i byli kolejni goście, było cudnie a ja kolejny raz bardzo byłam wzruszona.  Poza tym lubię  w tej izbie przebywać,  czuję  nie samowity klimat,  czuję magię tej izby.  Jestem już od kilku dni  emerytka,  czekam na decyzję.  Jak sami widzicie czasu u mnie  na wagę złota.  Izba powstała to i pocztówki musiały powstać, zaprojektowałam i dałam do wydruku. Pocztówka  przedstawia izbę i będzie zapisana  jako pierwsza  w historii pocztówka Trzebyczki. Dla mnie to nie samowite uczucie bycia autorem tego przedsięwzięcia.  Kochani nie marnuje  czasu w międzyczasie, pomalowalam skrzynie w ilości aż 3szt, chusteczniki  i skrzynkę na kwiaty. Za oknem u mnie słoneczko  świeci i niech już tak do wiosny zostanie.  Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny. Wiem że u mnie coraz dłuższe przerwy w blogowaniu, ale mam nadzieje że to się w końcu zmieni. Pozdrawiam i dziękuję że mnie odwiedzacie.




Dostałam w prezencie. Torebka obag(do póki moja córka  i synowa nie pokazały mi to nawet o tym nie wiedziałam, że to hit wśród młodych osóbek.  A co emerytka też taką może mieć. Ha ha. W srodku torebki jest organizer w łowicki wzór i do tego komin na szyję w ten sam wzór, prezentuje się nie źle. Takie piękne rzeczy jak organizery do tych torebek i kominy na szyję szyją: GACKI - zapraszam











Pocztówka pierwsza w historii Trzebyczki. Już myślę  o następnej z krajobrazem moje kochanej wsi.





Skrzynki są piekne , kolorowe i każda inna, klientka kompletuje sobie i co jakiś czas jak to się mówi domalowywuję kolejny przedmiot do kompletu.











Do usyłyszenia.

13 komentarzy:

  1. Piękny prezent. Wyjście z taka torebką to sama przyjemność ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za odwiedziny. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. no i tak właśnie mija życie emerytki:))wciąż w biegu,wciąż w niedoczasie:))))))coś o tym wiem:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko ja jestm już od 8 lat na świadczeniach i dostawałąm parę groszy a teraz mam nadzieję że chocaż te pare groszy podwoji się. Pozdrawiam i na prawdę chyba czas ucieka szybciej kiedyś tak nie było, wszystko się zmienia i ten czas też. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zosiu, zdrowia życzę.
    Na pewno na emeryturze będziesz ciągle zapracowana. :)
    I znów powstaną nowe cudeńka.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja Ciebie też przytulam i często myślę o Tobie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Zdrówka Zosiu. Izb wygląda kapitalnie, nie dziwię się że powstała pocztówka - możesz być z siebie dumna. Cudowne skrzynie :) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuruj się i działaj dalej - pełna podziwu Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Częstuje się Zosiu pączkami, pyszne :)

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń