Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 15 lutego 2018

Kawusia u Zosi.

Witajcie

Jestem już zdrowa i pelna energii, ale rozleniwiona bo ten ostatni czas to był jakiś koszmar, z którego nie umiałam sie podnieść. Na szczęście minęło i mam nadzieję  że nie wróci. Od dwóch dni energia mnie rozpiera i cały dom posprzatałam i odczuwam zadowolenie choc do wiosny 30 dni. Aż sie boje myśleć co to będzie jak słońce zaświeci. Dzisiaj mam w swietlicy warsztaty.  Nic mi nie przychodzi ciekawego do głowy i nie wiem czym zaciekawic moje kolezanki. Dzisiaj beda ploteczki, i realcja ze spotkania , miało byc tylko spotkanie a byla piękna imprezka z tańcami i wystawnym jedzonkiem. Ciagle odkrywamy wśród siebie talenty kulinarne, artystyczne. Po prostu dziewczyny z Trzebyczki to istne artystki. Ostatnio i ja odnalazłam nową pasje , pieczenie ciast ale tą pasję muszę wyeliminować z zycia bo dupka rośnie a to akurat nic dobrego. Już dwno temu kupiłaam bazę do robienia mydełek i przyszło mi do głowy że dzisiaj dziewczyną pokażę mydełka o zapachu jaśminu ktore wczoraaj zrobiłam i myślę również o szyciu z materiału tulipanów. Kończę powolutku i lecę pakować mydełka. To kochani do usłyszenia w przyszły czwartek. A ha !!!będą o nas pisali o Trzrbyczce w Dzienniku zachodnim i w Echa Łaz. Jak zdobędę gazetki to opiszę w odrębnym poście a tymczasem częstujcie się.

Ten tor bezowy nie wyglada inponujaco ale jest pyszny sama go piekłam i faworki też.


Do usłyszenia.



 Mój nowy nabytek stary serwis do kawy w złoceniach. 


                                Już j taki mam w pomarańczu a teraz drugi ale nic nie szkodzi bo                                                    ja uwielbiam takie starocie piękne i dostojne.







Jeśli jest ktoś w śród czytelinku z bliska to zapraszam dzisiaj będę w świetlicy mozna przyjść napić się kawy i zobaczyć izbę , zapewniam że warto.




A chyba Wam nie mówiłam że księga Trzebyczki już zalożona i nawet kilka osobistości się wpisało.




Takim zdjeciem zaczyna sie nasza kronika wsi Trzebyczki, w środku ja.

pa!!!

23 komentarze:

  1. Zosiu u Ciebie zawszę smacznie oj faworki jeszcze chodzą za mną ;)
    Fajnie tam u Ciebie się dzieje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziekuje ze znalazlas chwile by usiasc ze mna i wypic kawusie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow ! Jak fajnie ! Zajęcia w świetlicy i księga pamiątkowa nawet założona ! Widać, że coś się dzieje. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana dzieje sie ,dxieje. Dziekuje za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zosiu, dobrze, że zdrowie już w porządku, oby do wiosny.
    Faworkami się poczęstowałam. Nagrodę - dyplom podziwiam, a kronika -po prostu- piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za mile slowa, dziekuje za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudownie w Twojej Trzebyczce, Zosiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, tak się cieszę że mnie odwiedzilas, dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Zdrowie już jest a teraz oby do ,,Wiosny". Też na nią czekam nie przepadam za zimą. Fajna sprawa izba pamięci i księga pamiątkowa dla następnych pokoleń. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu oby do wiosny a zapowiadają mrozy. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Cieszę się, że wróciłaś do zdrowia, i że energia Cię rozpiera :)
    Jestem pod wrażeniem Twoich prac! Maowane przez Ciebie przedmioty są przepiękne. Jestes prawdziwą artystką!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj dziękuję że mnie odwiedzilas. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego Zosiu. Dobrze, że masz energię i tyle się u Ciebie dzieje ! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za wyśmienite dzieła, wszystko jest takie smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Zosiu,najważniejsza wiadomość to taka,że jesteś zdrowa!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Jadziu nie ma nic ważniejszego jak zdrowie. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Jadziu dziękuję za odwiedziny i masz rację nic nie jest takie ważne jak zdrowie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Śliczny serwis! Bardzo cieszę się, że wyzdrowiałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, cieplutko i milutko u Ciebie. Miło wypić razem kawkę. Śliczna serweta na stole, podziwiam. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem, że trochę za późno ale dosiadam się do stolika choćby pustego
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny serwis! Bardzo cieszę się, że wyzdrowiałaś :-))

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń