Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 22 lutego 2018

Kawusia u Zosi.

Witajcie

Kolejny tydzień za nami i coraz bliżej do wiosny.  U mnie za oknem świeci słoneczko to aż lżej się robi na duszy.  Tygodnie,  miesiące uciekają tak szybko że nie wiadomo czy się cieszyć czy smucić.  W zeszłym tygodniu na warsztatach miałyśmy robić modełka ale w końcu sama je zrobiłam i w prezencie dałam dziewczyną,  a w tym tygodniu warsztaty były u jednej z dziewczyn bo w świetlicy  jest zimno by dłużej siedzić i tworzyć.  Wczoraj robiliśmy kwiaty do palm Wielkanocnych  z bibuły  różnymi metodami. Było bardzo fajnie i wesoło każdej humor dopisywał.  Pomimo tych warunków w naszej świetlicy ja się nie poddaję i jestem w każdy czwartek.  Dzisiaj również będę, jeśli czyta mnie ktoś kto mieszka w pobliżu to zapraszam,  podaję nr kontaktowy 785848841  można nawet omówić się telefonicznie a ja się dostosuję do czasu zainteresowanej osoby.  Od zeszłego tygodnia nic nie malowalam ale jakoś nie wychodzi ale działam ciągle w świetlicy. Nie zapomnijcie jutro w dzienniku Zachodnim w Dąbrowie Górniczej będą o nas pisali o Trzebyczce.

Zapraszam na Kawusię i opowiadajcie co u was. 

Jestem mega szczęśliwa i bardzo Wam dziękuję za odwiedziny w zeszłym tygodniu na blogu, po prostu drzwi się nie zamykały. Uwielbiam taki stan w moim domu jak drzwi się nie zamykają bo tyle jest gości. Dzięki.




Ciato piekła Teresa koleżanka z warsztatów/


Mydełka mojej roboty zapach jaśminu.



Każda z pań uczestnicząca w warsztatach dostała 
w prezencie do domu mydełko własnoręcznie robionę przeze mnie.




Pająk mojej roboty, wisi w Izbie Wiejskiej.



Kwiaty robione przez mieszkanki Trzebyczki.




 Każda dostała w prezencie do domu kwiatka robionego przez Terenię.



Pa do usłyszenia!!! 

14 komentarzy:

  1. Cudnie jest posiadać takie miejsce do spotkań.Zimno jest, trudno ale niedługo wiosna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, ja też jestem tego zdania cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Zosiu, jesteś niesamowita w Swoich działaniach. U nas na wsi nie ma takiej świetlicy. Szkoda, bo także chętnie bym tam działała:)
    Mydełka i kwiaty śliczne. Działajcie, działajcie to takie przyjemne:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja to tylko jestem koordynatora bo prawda jest taka bez dziewczyn i mnie by nie było. Uzupełniamy i inspiruje my na wzajem, oby to trwało do końca świata i jeden dzień jak to Owsiak mawia. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  3. Zachwycające prace:) Świetne, kreatywne warsztaty:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za odwiedziny. Też tak myślę kreatywnie, wiesz na czym się łapię, że lubię w tej naszej świetlicy przebywać, odkąd jest ta izba stworzona to też jest jakaś magia w powietrzu. Naprawdę czuję magię i duszę tego miejsca. Ale ja tak mam jak za cos się wezmę to już coś w powietrzu jest. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Zazdroszczę Wam tego miejsca:))cudnie się tak spotkać w fajnym gronie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie zazdrość, może u was też coś takiego można stworzyć. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  5. Świetne te mydełka zrobiłaś. Wyglądają jak galaretki :) Fajne warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia sama się zachwycam bo i zapach się unosi. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  6. Wspaniałe spotkania, owocują w same pyszności i twórcze dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pozazdrościć takich wspólnych spotkań :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, dziękuję że wpadlas na kawę. A u mnie ciągle coś dzieje. Ale ostatnio jestem zmęczona, i nic mi się nie w chce byłe do wiosny. Pozdrawiam i ściskam serdecznie.

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń