Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 25 lutego 2021

 Hej i znowu czwartek.

Kawusia u Zośki,

Witam wszystkich serdecznie, czy wiosna na dobre zawitała?

Mam nadzieję że tak.. Też tak macie  jak świeci słonko i można wyjść na taras bez kurtki to pokazuje się uśmiech na twarzy i żyć się chce. Chociaż w tym czasie, który nas spotkał trudno o to by się cieszyć. Już od roku twa Covid i ciągle słyszymy lepiej, gorzej. Tak bardzo bym chciała żeby to się skończyło żebyśmy mogli się spotykać tak od po prostu normalnie. 

No cóż trzeba się cieszyć tym co mamy,. Najważniejsze że mamy Internet, komputer i wirtualne spotkania. Dzisiaj pokażę Wam moje prace i nie tylko moje. Od kilku lat wisi u mnie w sypialni obraz Matki Boskiej na który w ogóle nie zwracałam uwagę, ktoś chciał go wyrzucić a ja poprosiłam skoro chcesz wyrzucić to ja go wezmę. Nigdy się nie przyglądałam, powiesiłam i wisiał, aż do momentu kiedy zaczęłam dziennie ćwiczę w sypialni i patrzę na obraz, i dostrzegłam piękną pracę haftu krzyżykowego. Czasami tak jest że mamy jakąś cenną rzecz ale nie dostrzegamy w niej piękna.. Dzisiaj dostrzegam wszystkie szczegóły i podziwiam go każdego dnia.. i postanowiłam też Wam pokazać

Jeśli chodzi o moje prace to pokażę Wam skrzynie, które pomalowałam w tym czasie kiedy mnie tutaj nie było. 

Dwie pomalowałam, jedna jest we Francji a druga stoi i czeka aż ktoś ją przygarnie., oprócz tego maluję skrzynki na kwiaty,  

Kończę już bo o moich malunkach mogła bym opowiadać godzinami. 

Bardzo Wam dziękuję że zaglądacie do mnie, za piękne komentarze, 

Zapraszam częstujcie się kawusią i faworkami.😀


Piekłam faworki bo zięć i wnuki uwielbiają, no i mój Andrzejek, a zresztą wszyscy uwielbiamy. Częstujcie się!!!










Pozdrawiam wszystkich pięknie i życzę zdrówka. 

Do zobaczenia za tydzień Zosia.



17 komentarzy:

  1. Piękna pogoda dzisiaj
    P o z d r a w i a m

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne woje prace Zosiu. Te folkowe malunki mnie zauroczyły. a skrzynia.. ech marznie, cudna jest.
    Krzyżykami haftuję więc zdaję sobie sprawę ile ktoś się przy tym obrazie napracował. I super, że ocalilaś go od wyrzucenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pomalowane skrzynie. Cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzynia - mistrzostwo, pozostałe prace też piękne. Super, że udało Ci się Zosiu ocalić haft Mateczki. POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te Twoje skrzynie. Dobrze, że przygarnęłaś Mateczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy chyba pragnie powrotu do normalności, trzeba wierzyć, że ten moment prędko nadejdzie. Cudne te skrzynie, takie bym powiedział w zalipiańskich klimatach, a takowe lubię bardzo.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja witam.Cudowne rzeczy tworzysz , ja takich nie potrafię.Pozdrawiam serdecznie.Masz sporo energii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, zachwycam się :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Folkowe prace prześliczne! Kojarzą mi się z Zalipiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło spotkać w sieci swoją imienniczkę. Dziękuję, że do mnie wpadłaś teraz ja przychodzę z rewizytą. A u Ciebie jest pięknie, ciepło i smakowicie. Twoje malowane skrzynie oraz inne przedmioty są piękne. Wspaniale ozdabiają zakątki domostwa. Ja głównie robię kartki na różne okazje, bo kocham papier. Od 3 lat haftuję krzyżykami. I marzę, żeby spróbować coś namalować ale jeszcze nie mam odwagi.
    Kawusia u Ciebie pięknie pachnie, chruścik pyszny kusi więc przycupnę i posiedzę troszkę. Pozdrawiam ciepło. U nas na Podkarpaciu też wiosna daje znać już o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faworki u mnie też wszyscy uwielbiają. Piekę często nie tylko w czasie karnawału. Prace cudowne jak zawsze , a Matka Boska niech czuwa nad Tobą . Pozdrawiam wiosennie 🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje skrzynie są niepowtarzalne. Widać, że lubisz malować.Też bym chciała powrotu do normalności(musi się kiedyś skończyć). Czekam na Wiosnę, wtedy chce się żyć. Serdecznie pozdrawiam i dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, podziwiam Zosiu Twój talent! Piękne skrzynie, świetny klimat, tak swojsko i przytulnie. Czekam także na normalność ,żeby można spotkać się z dziećmi i rodziną na luzie bez patrzenia za siebie. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za pyszną kawę i faworki. Piękne prace! Malowane skrzynie rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Widząc te skrzynie i donice zamarzył mi się mały domek. Cudowne, klimatyczne rzeczy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj 😊
    Czestuje się faworkami i kawką z przyjemnością i podziwiam piękne prace! Skrzynia jest niesamowita, a wiekowy obraz xxx, to dobro i bardzo dobrze że go zachowałaś😊
    Pozdrawiam słonecznie i dziękuję za wizytę!
    Ania.

    OdpowiedzUsuń