Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 17 października 2021

Skrzynia posagowa

Dzień dobry!!!

Witam wszystkich na moim blogu, zawsze mam problem by zacząć pisać posta. Ostatnio nie jestem systematyczna i bardzo mi trudno wrócić do tygodniowych spotkań z Wami. Nie było mnie tutaj od wiosny aż przyszła jesień. Przyczyn było dużo a czasu jest coraz mniej. Moje zdrowie też jest przyczyną moich rzadkich spotkań z Wami a poza tym od kąt używam  tylko telefonu to z komputera stacjonarnego rzadziej korzystam a na telefonie to wiecie jak to jest jak siądę to czasami kiedy się obejrzę wieczór i odkładam co zaplanowałam na kolejny dzień. 

Przez ostatnie miesiące dużo się działo, byłam u Dusi i siedziałam w realu w jej ogrodzie. Upajałam się ogrodem i nie mogłam wyjść z zachwytu. Dziewczyna ma cudny ogród. W wakacje miałam wnuki a to nie lada wyzwanie mieć trójkę i sprostać wszystkim zadaniom jako babcia. W między czasie byłam znowu w szpitalu, pomalowałam skrzynie posagową i po pół roku w końcu trafiłam na swojego bloga. Nie obiecuję już nic tylko konsekwentnie będę realizowała swoje ciche postanowienia. W czwartki prowadzę na fb live dla Was. Może wystarczy na dzisiaj tłumaczeń i usprawiedliwień. Pokażę Wam fotki. które uchwyciłam w ciągu tego czasu kiedy tutaj mnie nie było. 

Pomimo tego że mnie tutaj nie ma często Wy zaglądacie by zobaczyć co u mnie się dzieje. i za to Wam bardzo dziękuję.

Dziękuję że jesteście.

Pozdrawiam i miłego tygodnia Wam życzę, 




                            

 Bacuś w końcu ma pomalowany domek. 

                           Naszej Smółce powiększyła się rodzina
 Skrzynia jest pomalowana na zamówienie i w przyszłym tygodniu wyrusza w świat. 


Jest bogata w kwiaty ale i za razem bardzo delikatna.



          Zaczęłam malować kwiaty ludowe  na podobraziu akrylami 




6 komentarzy:

  1. Wszystko cudne Zosiu, najfajniejsza ta trójca co pod domem siedzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynia posagowa bardzo piękna. Wnuki są kochane ale nie zdają sobie sprawy ile lat mają babcie i jakie zdrowie. Dużo zdrowia życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta skrzynia Zosiu, niezwykle urokliwa.
    Życzę Ci zdrówka i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje skrzynie, a i piesek ma pięknie pomalowany domek ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń