Tutaj kupisz moje rękodieło

środa, 19 maja 2021

Witajcie!!!


Kawusia u Zośki,



Dzisiaj weszłam na bloga i zobaczyłam datę ostatniego posta to się zdziwiłam że prawie miesiąc mnie tu nie było. Ten czas tak szybko leci że trzeba się śpieszyć by zdążyć no właśnie gdzie zdążyć.? Stwierdziłam że już jestem w takim wieku że nic nie muszę, jestem na emeryturze i jak mówią młodzi pracujący my emeryci mamy dużo czasu. Jak mamy  pasję to trudno o czas ciągle go brak. Pomalowałam  a właściwie skończyłam malować skrzynię posagową i już poszła w świat. Właścicielka skrzyni jest przeszczęśliwa bo z radości podskoczyła jak ode mnie odbierała. A na drugi dzień napisała jeszcze do mnie maila z kolejnym podziękowaniem że jest szczęśliwa i bardzo jest zadowolona., skrzynia jest cudna. Powiem Wam że takie maile nie tylko skrzyń ale skrzynek które wędrują do pań uwielbiających piękno mnie uszczęśliwiają i dodają skrzydeł.  Żal mi oddać każdą rzecz pomalowaną bo mnie też się podoba i jest mi trochę smutno ale cóż. żeby pomalować kolejną muszę mieć jakiś grosz na kolejne skrzynie, pędzel, farby  W tym miesiącu zadzwoniła do mnie Pani redaktor z radia Zawiercie z zaproszeniem udzielenia wywiadu. Jako że mało jest osób które tworzą stare skrzynie ale na nowo to bardzo zaciekawiła ją moja pasja i moja Galeria Zośki. Byłam i  jestem spragniona kontaktów międzyludzkich, zaproszenie przyjęła od razu nawet się nie zastanawiałam jak to będzie i czy trema mnie nie rozwali. Trochę na początku zamiotałam się ale potem poszło jak z płatka. Wywiad trwał całą godzinę więc jeśli chcesz i macie ochotę to zapraszam tutaj poniżej link. 




http://radiozawiercie.pl/gosc-dnia-radia-zawiercie/audycja-zaw-i-ka-11-maja-2021-audio/?fbclid=IwAR3bcTIuqp_8oOfhfRv5j0Y5o_FesDCMm_KUayehGrX_fyX8h13f_5Jg3cg

To zdjęcie wykonał mój małżonek przed wywiadem. Ten strój to strój galowy Koła Gospodyń Wiejskich we Wsi Trzebyczka. Pierwszy raz ubrałam do radia i przyznam że mogłam w ten sposób nie tylko powiedzieć o swojej pasji ale też troch wypromować nasze KGW, Pani redaktor od razu zwróciła uwagę na mój strój.


Jak skończyłam malować skrzynie  od razu zrobiłam sobie serfii z moją skrzynią.








Pomalowałam jeszcze dwa komplecik na dzień Matki skrzynka na kwiaty i serduszko.




Miłego dnia i tygodnia Wam życzę Zosia..

Dziękuję że jesteście

.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wywiadu.Skrzynia jest mega piękna, zresztą inne wytwory też.Niestety sprawdza się powiedzenie że emeryci nie mają czasu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że emeryci mają czas to bajka:) Odkąd jestem na emeryturze czas płynie mi jeszcze szybciej! Piękna skrzynia Zosieńko, prawdziwa z Ciebie ludowa artystka. Gratuluję wywiadu, wyszło świetnie. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynia piękna:)))gratuluję wywiadu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wywiadu w radiu ! Strój z Koła Gospodyń -bardzo elegancki ! Skrzynie posagowe są rzeczywiście pięknej urody ! Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt czas nam emerytom z pasją biegnie jakby szybciej, ciągle go nie mamy, Zosiu ta skrzynia i te dodatki są świetne. Jak ktoś się lubuje w takich folkowych wzorach to sama radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nam pozytywnie zakręconym ciągle czasu brakuje. Gratuluje wywiadu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny strój Zosiu. Gratuluję wywiadu. Dzisiaj Twoje skrzyneczki staną na oknie. Zrobię zdjęcia jak wrócę do Polski i pokażę na blogu. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻💗

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu,dopiero emeryci nie mają czasu!!!! Przepiękna praca i super strój:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynie piękne. Wywiad bardzo ciekawy, gratuluje. wysłuchałam z zainteresowaniem. Emeryci mają najmniej czasu. Wiem i ja coś o tym. Dnie tak szybko przemijają choćbym nie wiem jak wcześnie wstawała i późno szła spać. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie odkryłam tego bloga :) ile tu pięknych rzeczy... cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Zosiu. Zobacz swoje skrzynki na moim blogu. Są najpiękniejsze na świecie. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń