Tutaj kupisz moje rękodieło

środa, 7 grudnia 2022

 Hej co tam u Was


Zapraszam na kawusię i opowiadajcie co u Was. Ja byłam w zeszłym tygodniu koło Zakopanego bo  stamtąd pochodzi mój stolarz., super robi skrzynie. Przywiozłam kolejne dwie  i już jedną zaczęłam malować a w wolnych chwilach sprzątam na święta. i w między czasie maluję filiżanki z porcelany bombki i takie tam drobne rzeczy  Ale generalnie to największą przyjemność sprawia mi malowanie skrzyń posagowych. W niedzielę będą ubierali w Łazach choinkę jak co roku i są aukcje  na których można moje rękodzieło kupić tak więc zapraszam na ubieranie choinki 11 grudnia do Łaz. Cel dla Lenki z Turzy.











Filiżanki malowane farbami do porcelany i wypalane. 









Tak pakuję filiżanki




Do zobaczenie.

 Pozdrawiamy serdecznie Zosia i Andrzej.


7 komentarzy:

  1. Piekne te Twoje dzieła I jeszcze na szlachetny cel.Skrzynie to już luksus, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko tworzysz, booosko!!!! Porcelana jest dla mnie czymś bardzo interesującym, podziwiam na całego. Dzięki Tobie powstały niepowtarzalne cuda, cuda Twoich rąk, no bomba. <3 Malowanie jest dla mnie miłością, tym bardziej podziwiam, inspiruję się, przesiąkam pięknem innych artystów. Pozdrawiam Was serdecznie, super macie uśmiechy. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje że znalazłaś mojego bloga i mam nadzieje że będziesz częściej wpadała. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Twoje prace wywołują uśmiech na twarzy :-)
    Jak radośnie u Was. Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń