Tutaj kupisz moje rękodieło

wtorek, 3 czerwca 2014

Nudzę




To już piąta. Kocham te skrzynki, uwielbiam je malować. A największą zapłatą dla mnie jest to jak klientki zamawiają i wracają po następne. To jest cudowne uczucie i jestem dumna z tego że są piękne i warte zainteresowania. Dzisiaj po mimo beznadziejnej pogody za oknem ja mam humor i jestem zadowolona z życia i z tego co robię, nareszcie robią to o czym całe życie tylko marzyłam. Mówię Wam te skrzynki są magiczne, zaczarowały mnie .



                                              Kocham skrzynki, Kocham Was i Kocham życie.

9 komentarzy:

  1. Cudowności , cudowności Zosieńko , ściskam Dusia [ ta brązowa jest śliczna]

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda kochana robisz.same serdeczności życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że skrzyneczki mają inny kształt. Druga od dołu przyciąga moje oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Zosiu! Jak mnie uskrzydlił ten radosny post! Masz rację, życie trzeba kochać i każdy dzien przeżywać jakby był ostatnim! Życie płata nam figle, nie wiemy co nas jutro, a nawet dziś, spotka! Cieszy mnie to, że robisz to co kochasz, bo całe serce w Swoją pracę oddajesz!! Skrzynki i nie tylko są magiczne i dlatego Cię zaczarowały!
    Buziaki kochana!
    p.s. Moja ręka dobrzeje, ale sześć tygodni nic nie będę mogła robić! Dzięki kochanie za pamięć. Duża buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne same zdobią nawet bez kwiatów:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu cudne i nie sposób określić która bardziej wzrok przyciąga - przepiękne :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosiu, Twoje skrzyneczki są przecudne. Klientki Twoje mają świetny gust, sama skrzyneczka już zdobi, a co dopiero z kwiatami! A pomyśl w ilu domach Ty jesteś obecna:-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i niepowtarzalne, prawdziwe cuda tworzysz. Podziwiam Twoją pracę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń