Tutaj kupisz moje rękodieło

sobota, 30 kwietnia 2022

 Witajcie kochani.

W końcu dzisiaj mogę Was zaprosić na taras jest długi weekend i będzie ,można trochę w ogrodzie popracować a na tarasie po leniuchować.

 Mam zamiar spędzić najbliższy weekend beztrosko,  jutro przyjadą dzieci i wnuki. będzie zabawa i grillowanie. 

Wam też życzę takich luźnych i beztroskich dni. 

Przyjemnej i słonecznej majówki. 


Dziękuję za fajne komentarze, że nie zapomniałyście o mnie. 

Pozdrawiam Zosia




Pelargonie jak co roku już w skrzynkach,



Pudełko na chusteczki pomalowałam ręcznie. 
Jest do wzięcia jeśli ktoś by chciał to szczegóły na prv.

Takie tam malunki, zawsze fajnie wychodzą nie zaplanowane i spontaniczne.







Do zobaczenie Zosia..


3 komentarze:

  1. Prześlicznie u Ciebie Zosiu. Ozdobienie doniczki o nierównej powierzchni to prawdziwe mistrzostwo. Życzę udanej majówki i biegnę jeszcze raz obejrzeć zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie u Ciebie, rodzinka będzie to bedzie się działo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ludowe dekoracje. Moja mama robi podobne rzeczy. Z chęcią obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń