Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 17 sierpnia 2017

Kawusia u Zosi.

Witajcie



Zapraszam serdecznie wszystkich na taras na kawę.




U mnie cały czas bardzo wesoło, mam wnuki, przyjechały na wakację do babci na wieś. Ala spoko duża dziewczynka ale Mateusz ma  dwa latka i jest bardzo ruchliwy,  wszędzie go pełno no i najlepiej mu wychodzi słowo nie, wszystko na nie. Dajemy radę bo bez dziadka ani rusz.
W zeszłym tygodniu  skończyłam malować skrzynię posagową pokażę za kilka dni a dzisiaj kilka innych rzeczy które w między czasie pomalowałam. Skrzynki na kwiaty to już standart ale jeszcze malowałam tacę, ktorą zrobił mąż naszej uczestniczki warsztatów  na Dożynki.


































Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

14 komentarzy:

  1. Zosiu, Ty jesteś niesamowity Pracuś:) Malujesz i jeszcze wnukami się zajmujesz. Podziwiam. :)
    Ślicznie wyglądacie razem.
    U mnie obecnie też jest parę dni najstarsza wnuczka ( ze strony męża, moja "przyłatana").

    Moc pozdrowień i buziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Witaj moja droga, nie byłabym takim pracusiem gdybym nie obiecała że wykonam powierzona mi pracę. Basiu znasz mnie jak obiecałem to słowo droższe od pieniędzy. Basienko cieszę się że też mam zajęcie bo wnuki to cudowne zajęcie. Pozdrawiam serdecznie was. A wnusie ucałuj ode mnie.

      Usuń
  2. Skrzynka wygląda przepięknie, a swoją rolę - zarówno jak do kwiatków, jak i do ozdoby spełnia na szóstkę z plusem! Dzieci wspaniałe, aż miło patrzeć na te ucieszone buzie! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, na pewno zajrzę do ciebie. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zosiu , najpiękniejsze jest ostatnie zdjęcie to na którym jesteś
    z wnukami bo u nas ... :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu że mnie odwiedzilas. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Zauroczyły mnie Twoje tace i skrzyneczki !!! Piękne wszystko !!! Dzieciaczki są słodkie :) Widać, że dobrze im u dziadka i babci. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe Słowa. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. i ja czekam i czekam ,że kiedyś będę mogła zająć się wnukami:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko na pewno się doczekać. Pozdrawiam serdecznie Zosia

      Usuń
  6. Już sobie wyobrażam jak z pędzelkiem biegasz za Mateuszem :). Skrzynie pięknie wymalowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu nie ma szans malować przy nich. Ja to robię jak ono śpią. Oni tylko czekają ja wyścigu pędzle to zaraz ja, ja, ja będę malować. Dziękuję za odwiedziny pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Jak zwykle u Ciebie przepięknie!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu dziękuję za wspólną Kawusię. Pozdrawiam

      Usuń