Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 27 lipca 2017

Kawusia u Zosi.

Witajcie



Kolejny czwartek,  kolejne spotkanie,  czy może któraś z was zgadnie ile już za nami spotkań przy kawie.  Mogę podpowiedzieć że dużo. Tydzień był dla mnie stresujący,  ciśnienie 220 ale zawsze tak mam jak mam jakieś spotkanie z lekarzem,  ja tak jak małe dzieci zobaczą biały fartuch i wszystko wiadomo.  Jestem tajemnicza,  miałam komisje lekarska i czy jestem zdrowa czy chora dowiem się za kilka dni.  A teraz pokaże wam dwie skrzynie przygotowane  do malowania wzorów,   zielona będzie miała konkretny wzór który dostałam od klientki,  ale nie do końca łatwy i prosty,  wzor jest w kolorze czarnym a ja muszę go pomalować na skrzyni w kolorach,  druga zaś skrzynia jest biała i w pierwszej wersji miały być na niej koguty na frontowej ścianie a na wieku i bokach wzór kwiatów łowieckich,  teraz sobie myślę a moze pomalować wzór kaszubski,  i trzecia wersja wzory kwiatowe tak jak na skrzynkach na kwiaty.  Nie wiem,  mam metlik w głowie.  Skrzynia jest malowana od tak bez konkretnego zamówienia.  Czekam na wasze sugestie i ewentualną podpowiedź.


Ta doniczka była pomalowana na życzenie, w kolorach szarości. 










Pudełko,  pojemnik na chusteczki.




Miłego dnia wam życzę.  Pozdrawiam serdecznie Zosia

14 komentarzy:

  1. Zosiu, zdrówka Ci życzę i mam nadzieję, że to nic poważnego. Z pracą szalejesz i piękne rzeczy wychodza. U mnie robótkowo cichutko, coś tam niesmiało powstaje. Trzeba mi było dystansu i spokoju. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusia za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. I ja Zosiu droga życzę Ci zdrowia. Wiem, że malowanie to Twoja pasja, ale może troszeczkę odpocznij, zwolnij.
    Ja po ubiegłym roku nie potrafię dojść do siebie, a już po lutym tego roku to w ogóle :(
    Teraz mamy remont 1 pokoju, ale wiadomo całe prawie mieszkanie zagracone. Potem może jeszcze gdzieś pojedziemy... Zobaczymy, czy pozwoli czas i finanse.
    Ściskam Cię bardzo mocno i podziwiam Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja odpoczywam dużo to nie jest tak że ja ciągle maluję. Maluję tylko na zamówienia. Nie jeżdżę już na jarmarki. Ale coś muszę robić bo gdybym nic nie robiła to przy moim temperamencie zwarowalabym. Pozdrawiam serdecznie. Basiu dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  3. Zdrowie najważniejsze i z całego serca Ci go życzę:))Twoje prace jak zwykle zachwycające:)))za kawusie dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Zdrówka Ci życzę Zosiu:))takie czasy,że nie można się nie denerwować,a nerwy sprzyjają podnoszeniu ciśnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko masz całkowita rację ale nie da się patrząc na to wszystko obojętnie. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Cudne pudełeczka, uwielbiam takie zalipiańskie motywy, zawsze mnie urzekały, urzekają i urzekać będą ♥ Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i obiecuję że odwiedzę ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Życzę Ci pomyślnej po Twojej myśli opinii komisji. Na skrzyni bez zamówienia namalowałabym kwiaty ogrodu, nie wiadomo do kogo trafi a taki neutral się spodoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Kochana to znaczy te moje kwiaty namalowac które maluję na skrzynkach. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Zosiu przede wszystkim życzę Ci powrotu do formy, żeby serduszko nie szalało :). Wzorki mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosiu,przepiękne tworzysz prace,chylę czoła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń