Tutaj kupisz moje rękodieło

czwartek, 14 września 2017

Kawusia u Zosi.


Witajcie.

Już miałam napisany post i znikł,  nie zapisałam,  to tak jest jak się pisze z telefonu.  No cóż postaram się szybko i w skrócie napisać co w tym tygodniu u mnie się działo.  Działo się i dzieje dużo bo zaczęłam wymyślać,  projektować i działać,  a że czasu już nie dużo więc muszę szybko i będę miała dużo pracy.  Tak szybko i w skrócie,  kiedyś mówiłem  że mamy świetlicę wiejską,  miał być remont,  wszyscy chodziliśmy z nadzieją na lepsze jutro aż tu  powiedzieli nam,  na razie nie.  Może po następnych wyborach. I tak nadzieją i czar prysnął jak mydlana bańka.  Dziewczyny jak się dowiedziały zaraz mi powiedziały że tak będzie, że one to przewidziały. Nikt nie zdaje sobie sprawy  z tego jak trudno nam było w takich warunkach prowadzić warsztaty siedziałyśmy  w płaszczach i czapka ale biegłyśmy do świetlicy bo fajnie, ciekawie i interesująco.  W przyszłym tygodniu chcę zaprosić mieszkańców  i Radnego, by nam przedstawił swoją wizję a naszą perspektywę na lepsze jutro. Czasami mi ręce opadają i brak sił bo wszystko idzie jak po gruzie,  ale jak pomyślę ile pracy włożyłam w to co już jest na naszej wsi,  jaka jest przyjaźń to wstaje z kolan i wio do przodu.  Powiedziałam sobie że pomimo tych  beznadziejnych warunków w świetlicy   zrobię kolejny krok byśmy w dalszym ciągu zaistniały i nie podam się bo wiem że jak ja się nie podam to dziewczyny założą znowu czapki, rękawiczki bez palców i przyjdą do świetlicy.  Postanowiłam stworzyć w swietlicy wiejskiej izbę na podobieństwo izby z Zalipia by zainteresować wszystkich, i dać nadzieję  dziewczyną  że może będzie kiedyś wygodniej ale teraz będzie kolorowo i pięknie.  Koleżanka mi dała stare meble, ja je odnowie,  pomaluje i będzie fajnie. No właśnie zaczęłam od starego lustra i tylko to lustro  wam pokaże a resztę dopiero jak będzie izba gotowa, mam nadzieję że do świąt Bożego Narodzenia dam radę to skończyć.  I tyle albo aż tyle w tym temacie.  Pozdrawiam serdecznie Zosia i dziękuję że wpadacie do mnie na kawusię tak licznie,  dziękuję że jestescie.

Zapomniałabym Wam przekazać wiadomość, zdobyliśmy I miejsce w konkursie TRZEBYCZKA  na  najlepsze Sołectwo roku 2017 w powiecie zawierciańskim, prześliśmy do II etapu wojewódzkiego w którym startuje do finału 45 Sołectw województwa śląskiego i my jesteśmy na 17 miejscu, głoswanie trwa do 22 września 2017.
Dziękuję wszystkim którzy głosowali na Trzebyczkę i jeśli macie ochotę to zagłosujecie .
na nr 72355 w treści DZO.946
koszt 2,46zł. 














Ta doniczka dla innej osoby ,podobna ale inna.



To komplet do kuchni dwie doniczki i pojemnik na serwetki. W środku  również pomalowany na wypadek gdyby właścicielka nie miała w tym momencie serwetek.


                        Doniczki to standart ale muszą być, bo są zamówienia to i doniczki są.








To jest jeden z tych mebli , którym dam nowe życie.



Serduszko dla Was.

Pa do zobaczenia.!!!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Wam Zosiu i zyczę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu,gratuluję sukcesu!!!Przepiękne prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    W takim kolorowym wnętrzu jeżeli nie na ciele to na pewno będzie cieplej na duszy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Piękne prace i... czekam na nowe życie starego mebelka:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :). Czekam na nowe życie mebelka :)

    OdpowiedzUsuń