Tutaj kupisz moje rękodieło

niedziela, 14 maja 2023

 Witajcie kochani!!!



Co tam u was słychać ciekawego. Ja wróciłam ze szpitala no i jak na razie te bóle w klatce piersiowej to jednak są od czegoś innego. Muszę innej przyczyny szukać czyli zaliczyć innych specjalistów. Kardiolog powiedział spoko z moim ser duchem, dbać nie stresować się no i oszczędzać. Staram się ale nie zawsze wychodzi jak bym chciała. No cóż musze szukać przyczyny gdzie indziej. Mam przerwę w malowaniu bo jak to mówią wena musi być a u mnie trochę ciężko z weną. Mam zamówienia ale odkładam i mówię od jutra. i tak czas leci. Troszkę w ogrodzie zaczęłam robić porządki ale pomalutku i po troszeczku. Co roku na wiosnę kupuję kwiaty do donic na taras. W tym roku kupiłam sobie surf nie vista i planowałam nimi obsypać balkon i wejścia do domu, nie zawsze co zaplanujemy wychodzi nam.. Pan doktor mówi nie stresować się i denerwować ale jak tu nie denerwować się, zamówiłam je już w lutym przyszły nie dawno i wszystkie szlak trafił. Nie wiem dlaczego. po prostu wszystkie zwiędły. Chodzę zła bo plany poszły w łeb. Znowu wróciłam do pelargonii ale też nie są takie jak co roku. Coraz więcej za wszystko płacimy a towar coraz gorszy. Dzisiaj są moje imieniny więc częstujcie się ciastem i kawusią a przy okazji poopowiadajcie co tam u Was. 




Te cztery kwiatuszki to miód na moje serducho. Już nie długo wakacje i przyjadą do nas. 
Alicja i Mateusz


Maja


Maciuś jest jeszcze malutki więc do dziadków przyjeżdża jeszcze z rodzicami. 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

 Do usłyszenia i miłego tygodnia dla Was kochani.

5 komentarzy:

  1. Tak się właśnie zastanawiałam czy znam jeszcze jakąś Zosię. Z okazji imienin życzę Ci przede wszystkim zdrówka i oby wena zawsze dopisywała!!! Piękne są Twoje skrzynie malowane ale tak jak piszesz do tego trzeba mieć wenę. Wnuki świetne masz , trochę Ci ich zazdroszczę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu że mnie odwiedziłaś. Bardzo dziękuję za życzenia i serdecznie Cię pozdrawiam

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze, zdrowia
    A u nas Zośka cały dzień deszczem nas raczy.Fajna ekipa ,u mnie 4 chłopaczków
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Serdecznie Cię pozdrawiam.

      Usuń
  3. Zosiu wszystkiego najlepszego. Zdrowia przede wszystkim! I uśmiechu na co dzień. Sto lat.

    Kasinyswiat

    Dziękuję za odwiedziny 😀🥰

    OdpowiedzUsuń