Tutaj kupisz moje rękodieło

sobota, 17 czerwca 2023

 Hej co tam u Was!!!



U mnie ciągle coś się dzieje, staram się być aktywna i zaczęłam robić warsztaty w świetlicy dla dzieci. 

Maluję a w przerwach chodzę po lekarzach bo znowu pojawił się problem i kardiolog mówi że to nie jego a neurolog mówi że to nie jego. No cóż każdy swoje a ja siedzę w fotelu i myślę jak zaczyna boleć po kogo dzwonić. W przyszłym tygodniu mam kolejne konsultacje i może coś więcej się dowiem. A tym czasem pokaże Wam co pomalowałam ostatnio i jaki lampion zrobiłam do ogrodu. Dostałam zamówienie na skrzynię posagową ale nie co inną bo nie w ludowe kwiaty tylko w polne kwiaty. Znowu jak zawsze pomalowałam na biało bo taka ma być i chodzę i nie umiem się zabrać do malowania. Mówią że najgorzej zacząć. Mam taki zamiar dzisiaj ale czy mi ktoś nie przeszkodzi i powie chodź, siadaj jutro to zrobisz. 

Kochani ostatnio zawoziłam moja skrzyneczkę na biżuterie do osoby która jest w zespole ludowym i na takie wesele szła do ludzi, którzy tak jak ja uwielbiają folklor i wszystko z nim związane. Moje skrzynie i skrzyneczki zaczynają zasilać coraz więcej domów w Zielonka. Jestem z tego dumna no i może jak ktoś już nie będzie jej chciał w domu to trafi do tamtejszego muzeum skrzyń posagowych. Ale czy ja się o tym dowiem jeszcze za życia, pewnie nie. Ale cieszę się że mogę żyć w przekonaniu że moje skrzynie tam trafią. Nie ma jak mieć dobry humor i  nic tak nie zadawala człowieka jak ta świadomość. ha, ha, ha. 












Pozdrawiam Wszystkich zaglądających na mojego bloga.

Do zobaczenia i usłyszenia  Zosia.

7 komentarzy:

  1. Ładny ten lampion, klimatyczne wejście się zrobiło.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie Zosiu.
    Życzę zdrowia i pamiętaj marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu cudownie u Ciebie. Uroczy lampionik. Mam nadzieję, że każdy doceni twoje skrzynie bo są arcywspaniałe. Bardzo zdolna i kreatywna z Ciebie kobitka. Brawo Kochana. Całuję mocno

    Kasia Dudziak, Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosiu fantastyczna robota! Żeby tylko zdrowie dopisywało Kochana. Dobrze że Jesteś aktywna. Podziwiam Cię. U mnie różnie. Też się coś ciągle przyklei. Dużo zdrowia i uśmiechu.

    Uściski z Krakowa

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm grateful for the valuable insights and perspectives your blog consistently provides.

    OdpowiedzUsuń
  6. I really enjoyed your post, keep up the great work.

    OdpowiedzUsuń